مخابرات به‌جاي توسعه‌ ارتباطات پايه به سمت توسعه‌ خدمات حركت مي‌كند

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، داود زارعيان مديركل روابط‌ عمومي شركت مخابرات ايران با بيان اين مطلب اظهارداشت: سال ۲۰۰۹ در جهان، سال توسعه‌ خدمات ارتباطي و به‌نوعي، سال توقف توسعه‌ زيرساخت‌هاست، چون دنيا در حوزه‌ي توسعه‌ زيرساختي، آن‌قدر توسعه پيدا كرده كه تا چند سال آينده، نياز به سرمايه‌گذاري زيادي ندارد اما در …

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، داود زارعيان مديركل روابط‌ عمومي شركت مخابرات ايران با بيان اين مطلب اظهارداشت: سال ۲۰۰۹ در جهان، سال توسعه‌ خدمات ارتباطي و به‌نوعي، سال توقف توسعه‌ زيرساخت‌هاست، چون دنيا در حوزه‌ي توسعه‌ زيرساختي، آن‌قدر توسعه پيدا كرده كه تا چند سال آينده، نياز به سرمايه‌گذاري زيادي ندارد اما در حوزه‌ خدمات، روزبه‌روز سرويس‌هاي جديدي اضافه مي‌شود.
وي افزود: در سال جديد، دهها سرويس جديد موبايلي، اينترنتي و تلفني به مردم معرفي مي‌شود و تحول ديگري را در حوزه‌ي كاربرد ارتباطات و فناوري‌اطلاعات، شاهد خواهيم بود.
زارعيان گفت: با توجه به چنين رويكرد جهاني كه براي سال ۲۰۰۹ پيش‌بيني مي‌شود، شركت مخابرات ايران هم اين آمادگي را دارد كه به موازات جهان حركت كند. چراكه در تلفن‌هاي همراه و ثابت، وضعيت واگذاري به‌روز را داريم و تقريباً نياز به ارتباطات پايه را در كشور پاسخ داده‌ايم و شرايط مهياست تا به سمت توسعه‌ بيشتر خدمات حركت كنيم.
وي ادامه داد: سال‌جاري، چند خدمت جديد به مردم معرفي كرديم، سال آينده نيز يقيناً چنين كاري را با شدت بيشتري دنبال مي‌كنيم. ما با رهگيري دقيق تحولات ارتباطي در عرصه‌هاي مختلف جهاني، خودمان را با سرويس‌هاي جديد، سازگار مي‌كنيم.
مديركل روابط‌عمومي مخابرات در مورد نقش ارتباطات در توسعه‌ كشور گفت: كشور در شرايطي قرار دارد كه امكان توسعه‌ آن، بدون توسعه‌ سرويس‌هاي خدماتي و مخابراتي، اگر نگوييم غيرممكن، لااقل دشوار است، هزينه‌هاي جامعه، زياد مي‌شود و با اين سرويس‌هاست كه مي‌شود هزينه‌ها را كم كرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا