توليد کنندگان چيني گوشي تلفن همراه مدل ” يي ۱۱۸۱″ را معرفي کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي  ” موبايل واک” به ادعاي  شرکت سازنده اين گوشي ، بيشتر گوشي هاي تلفن همراه امروزه داراي دوربين با قابليت عکس و ثبت تصاوير ويديويي را دارند  ولي ۹۰ درصد اين گوشي ها با گوشي E1181 Cellphone قابل مقايسه نيستند.گوشي ياد  شده از لحاظ …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي  ” موبايل واک” به ادعاي  شرکت سازنده اين گوشي ، بيشتر گوشي هاي تلفن همراه امروزه داراي دوربين با قابليت عکس و ثبت تصاوير ويديويي را دارند  ولي ۹۰ درصد اين گوشي ها با گوشي E1181 Cellphone قابل مقايسه نيستند.
گوشي ياد  شده از لحاظ ظاهري شبيه گوشي هاي تلفن همراه ساده و معمولي با يک د وربين ۲ مگاپيکسلي است ولي کاربر هنگام استفاده از اين گوشي به خصوصيات ويژه دوربين آن پي مي برند.
دوربين  اين تلفن همراه قابل جدا شدن از گوشي است و علاوه بر اين ويژگي ديگر خصوصيت بارز آن قابليت ارسال يا مخابره تصوير بصورت وايرلس در يک فاصله ۳۰ فوتي است.
از ديگر قابليت هاي دوربين اين گوشي اين است که وقتي د وربين به علت تمام شدن باتري کارآييش را از دست مي دهد ، مي توان دوباره آنرا به گوشي تلفن همراه متصل کرده و فرصت شارژ شدن را براي باتري آن فراهم کرد.
جزييات بيشتري  درباره د يگر سيستم ها و کارآيي هاي آن و همچنين قيمت فروش و زمان دقيق عرضه به بازار ، منتشر نشده است.
۱۷۹/۱۳/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا