اپل در فصل سوم بيش از ساير گوشي هاي مجهز به ويندوزموبايل گوشي فروخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت جي اس ام آرنا، بر اساس اين گزارش اين ميزان فروش گوشي توسط شرکت اپل نه تنها در آمريکا بلکه در ساير نقاط جهان بوده است.عليرغم بحران اقتصادي که دامن جهان را گرفته سهم بازار گوشي هاي هوشمند هنوز در حال رشد است، اما بازار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت جي اس ام آرنا، بر اساس اين گزارش اين ميزان فروش گوشي توسط شرکت اپل نه تنها در آمريکا بلکه در ساير نقاط جهان بوده است.
عليرغم بحران اقتصادي که دامن جهان را گرفته سهم بازار گوشي هاي هوشمند هنوز در حال رشد است، اما بازار تلفن همراه در حال ارايه طرح هاي جديد براي فعاليت خود است و در فصل سوم سال ۲۰۰۸ اين بازار شاهد تغييرات شگفتي بوده است.
در ادامه اين گزارش آمده  است که نوکيا با ۴/۴۲ درصد سهم بازار در فصل سوم بازهم يکه تاز اين بازار شناخته شده است، اما براي اولين بار نوکيا نيز شاهد کاهش در ميزان فروش در مقايسه با سال گذشته شد.
گوشي هاي بلک بري، محصول شرکت کانادايي RIM با دارا بودن ۷/۸۱ درصد که نسبت به سال گذشته در همين زمان از فروش بيشتري برخوردار بوده است به رشد و پيشرفت ادامه مي دهد و پيش بيني مي شود که در فصل چهارم بهتر عمل کند، برهمين اساس به نظر مي رسد که اين شرکت گوشي هايي شبيه Bold و Storm با ظاهري متفاوت عرضه کند.
۱۷۹/۱۳/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا