“موبيادو” گوشي لوکس و گرانقيمت عرضه مي كند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ، شرکت موبيادرو با سابقه اي چهارساله در عرضه گوشي هاي تلفن همراه لوکس و گرانقيمت است.اين شرکت اعلام کرده است از  اين گوشي که درساخت آن۲۴  قيراط طلاي خالص بکار رفته است ، فقط ۵۰ دستگاه عرضه خواهد شد.در …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ، شرکت موبيادرو با سابقه اي چهارساله در عرضه گوشي هاي تلفن همراه لوکس و گرانقيمت است.
اين شرکت اعلام کرده است از  اين گوشي که درساخت آن۲۴  قيراط طلاي خالص بکار رفته است ، فقط ۵۰ دستگاه عرضه خواهد شد.
در قسمت جلويي بدنه اين گوشي همچنين ۲ عدد ساعت که با سيستم مکانيکي کار مي کند ، تعبيه شده است.
شرکت موبيادو همچنين اعلام کرد درساخت اين گوشي ازمواد  گرانبهاي ديگر و همچنين مواد اوليه با کيفيت عالي استفاده شده است و در قسمت پشت بدنه  هريک از اين ۵۰ گوشي تلفن همراه گرانبها و لوکس ، شماره کوچکي حک شده است که امکان ساخت و فروش نمونه  تقلبي آن وجود ندارد و خريداران اين گوشي
مي توانند درآينده و درصورت بالار فتن قيمت ، آنرا گرانتر بفروشند.
درساخت بخش پشت و جلوي اين گوشي از ياقوت خالص استفاده شده است  كه در مقابل ضربه و خط و خش بسيار مقاوم بوده  و اطراف بدنه اين گوشي را ۲۴ قيراط طلا محصور كرده و جلوه زيبايي به گوشي داده است.
گوشي زيبا ، شيک و لوکس  105GMT GOLD Gold به دوربين ديجيتالي ۲ مگاپيكسلي، يك گيگابايت حافظه داخلي، بلوتوث و ورودي microUSB مجهز شده است و قابليت پشتيباني از انواع شبكه‌هاي مخابراتي را دارد.
اين گوشي به گونه‌اي ساخته شده است كه صفحه‌كليد آن مي‌تواند مخفي شود و به همين خاطر، كاربر مي‌تواند گوشي منحصر به‌فرد خود را با دو ظاهر متفاوت استفاده كند.
قيمت فروش و زمان عرضه اين گوشي به بازار درسايت اينترنتي موبايل واک ، اعلام نشده است.
موبيادو يک مارک لوکس براي گوشي هاي تلفن همراه است که به  شرکت کانادايي “بوناک اينوويشن ” Bonac Innovation Corp تعلق دارد.
بيشتر قطعات گوشي موبيادو با استفاده از فن آوري سي ان سي (CNC ) ساخته مي شود.
۱۷۹/۱۳/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا