مجموعه فرهنگی نیاوران میزبان نخستین رویداد جهانی استارت‌آپ گردشگری ایران

به گزارش خبرنگار موبنا، استارت‌آپ ‌ویکند گردشگری یک رویداد آموزشی- تجربی (Experiential Education) بین‌المللی است که طی ۳ روز متوالی از (در انتهای هفته) برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان متشکل ‌از مدیران، صاحبان کسب‌وکار و فعالان حوزه‌ی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته ، برنامه نویسان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)، کارآفرینان، …

به گزارش خبرنگار موبنا، استارت‌آپ ‌ویکند گردشگری یک رویداد آموزشی- تجربی (Experiential Education) بین‌المللی است که طی ۳ روز متوالی از (در انتهای هفته) برگزار می‌شود.
در این برنامه شرکت‌کنندگان متشکل ‌از مدیران، صاحبان کسب‌وکار و فعالان حوزه‌ی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته ، برنامه نویسان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)، کارآفرینان، علاقه‌مندان استارت‌آپ‌ها، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه با کمک مربیان ایده‌های منتخب را به یک کسب‌وکار یا محصول قابل ارایه به بازار تبدیل کند.
همچنین درانتهای رویداد نیز داوران و سرما‌یه‌گذاران سه گروه را به‌عنوان ایده‌‌های برگزیده انتخاب خواهند کرد.
این رویداد با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد ایجاد کارآفرینی و نوآوری در صنعت گردشگری و هتل‌داری برگزار می‌شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا