نگاهي به وضعيت بازار گوشي تلفن همراه

به گفته منابع خبري در بازار تلفن همراه، بيشتر برندهاي معتبر گوشي تلفن همراه نظير نوکيا، سوني اريکسون، سامسونگ و موتورولا نوسان قيمت بسيار ناچيزي را در اين روزها تجربه مي کنند و به همين دليل نيز فعالان بازار گوشي برآورد دقيقي از ميزان نوسان قيمت ها ندارند.آنان  معتقدند که به دليل گستردگي بيش از …

به گفته منابع خبري در بازار تلفن همراه، بيشتر برندهاي معتبر گوشي تلفن همراه نظير نوکيا، سوني اريکسون، سامسونگ و موتورولا نوسان قيمت بسيار ناچيزي را در اين روزها تجربه مي کنند و به همين دليل نيز فعالان بازار گوشي برآورد دقيقي از ميزان نوسان قيمت ها ندارند.
آنان  معتقدند که به دليل گستردگي بيش از حد فعاليت واردکنندگان غيرقانوني،  وضعيت دقيق قيمت ها قابل پيش بيني نيست.
در همين حال اکثر شرکت هاي قانوني نيز بدون تغيير رويه نسبت به گذشته به عرضه گوشي مي پردازند.
گستردگي فعاليت قاچاقچيان و اختصاص دادن بيش از ۸۵ درصد از سهم بازار به گوشي هاي متفرقه باعث شده تا عرضه گوشي هاي گران قيمت برندهاي معتبر به حداقل برسد.
اکثر مديران عامل شرکت هاي واردکننده قانوني گوشي معتقدند که با تعرفه کنوني و احاطه بازار توسط قاچاقچيان گوشي تلفن همراه نمي توان به صورت جدي به واردات گوشي تلفن همراه پرداخت چرا که شرکت هاي قانون به تنهايي توان رقابت با فعالان غيرقانوني را ندارد.
فعالان بازار تلفن همراه با توجه به شرايط فعلي بازار پيش بيني مي کنند که طي چند روز آينده اکثر گوشي هاي موجود در بازار بدون نوسان قيمت در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا