معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين افراد اعلام کردند که سرويس ايميل موبايلي آنها را فعال مي کند و استرس را در آن ها کاهش مي دهد. ايميل هاي موبايلي در بين کاربران طرفدار زيادي دارد و  اين شرکت که علاوه بر آمريکا در اروپا نيز کاربران زيادي دارد، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين افراد اعلام کردند که سرويس ايميل موبايلي آنها را فعال مي کند و استرس را در آن ها کاهش مي دهد.
 ايميل هاي موبايلي در بين کاربران طرفدار زيادي دارد و 
اين شرکت که علاوه بر آمريکا در اروپا نيز کاربران زيادي دارد، اعلام کرد سرويس ايميل موبايلي در برخي بازار ها حتي از SMS و ايميل صوتي نيز محبوب تر است.
بر اساس يافته هاي اين شرکت ايميل هاي موبايلي بيشتر براي امور شخصي مورد استفاده قرار مي گيرند.
شرکت  SEVEN اپراتور هاي ۳UK الفونيکا، اورنج و اپراتورهاي ديگر اورپايي  را تحت پوشش قرار داده و سرويس هاي خود را براي بيش از ۱۳۰ اپراتور و ۴۵۰ مدل تلفن همراه در سراسر جهان ارايه مي دهد.
******
يک شرکت چيني گوشي تلفن همراه ePathChina دو سيم کارته را که داراي صفحه  نمايش لمسي است ، براي بازار چين ساخته است.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا” به نقل از سايت پرولانگ، PathChina
اين گوشي همچنين از دو باند شبکه، امکان پخش برنامه هاي تلويزيون و بلوتوث پشتيباني مي کند و داراي صفحه نمايش بزرگ براي پخش برنامه هاي تلويزيون است و از  16 ميليون رنگ پشتيباني مي کند.
دوربين دو مگاپيکسلي، امکان پخش موسيقي با فرمت هاي MP3 و MP4 ، هندزفري، امکان ضبط صدا، قابليت تشخيص اثر انگشت و GPRS از ديگر امکانات اين گوشي است.
اين گوشي همچنين از شبکه  GSM 900 / 1800MHz پشتيباني مي کند و
درباره قيمت و زمان عرضه ان اطلاعاتي منتشر نشده است.
******
معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها
شرکت Netsize که در زمينه تجارت ارتباطات موبايلي فعاليت مي کند ديروز اعلام کرد که با شرکت گيم لافت، سازنده و ناشر معروف بازي هاي موبايلي قراردادي همکاري براي ارايه سرويس هاي پرداخت همراه امضا کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين همکاري Gameloft  به کاربران امکان مي دهد که بازي هاي موبايلي را از طريق SMS يا از فروشگاه هاي Gameloft WAP خريداري کنند.
اين سرويس در سراسر اروپا ارايه مي شود وپيش بيني ها حاکي از آن است که  اين سرويس در انگليس از موفقيت چشمگيري برخوردار شود زيرا Netsize  براي کاربران انگليسي به رسميت شناخته شده است.
اين سرويس همچنين به کاربران امکان مي دهد که همه نوع کالايي را از طريق دستگاه هاي تلفن همراهشان خريداري  و صورتحساب آن را پرداخت کنند.
بنابراين کاربران مي توانند اطلاعات زيادي راجع به هزينه و قيمت  کالا پيش از خريد دريافت کنند.
******
معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها
هدست بلوتوث هاي گوناگون با قابليت هاي و شکل هاي متعدد و سيستم ها پخش مونو و استريو به منظور گوشي دادن به موسيقي به بازار عرضه شده است که بعضي از آنها حتي بدون داشتن ميکروفن قابليت انجام مکالمه تلفني با گوشي تلفن همراه را نيز دارند و اين بار هدست بلوتوث جديد با نام تجاري BTHS600 به بازار معرفي شد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ”  تراستد ريويوز دام کام” ،  مي توان گفت اين هدست بلوتوث جديد ازنظر شکل ظاهري با مدل هاي ديگر فرق مي کند و در طراحي آن  از يک هد بند ضخيم و بزرگ با گوشي هاي بزرگتر از مدل هاي معمول ، استفاده شده است.
قسمت گوشي هاي اين هدست بلوتوث جديد طوري طراحي و ساخته شده است که روش گوشي خارجي را کاملا مي پوشاند و از اين نظر بخشي از صداهاي محيطي و مزاحم  را حذف مي کند .
اين وسيله داراي سيستم تنظيم تن و ميزان شدت صدا نيز بوده و براحتي قابليت تنظيم با گوشي هاي تلفن همراه را دارد.
روي اين هدست بلوتوث يک کليد روشن و خاموش تعبيه شده که کاربرمي تواند با روشن کردن آن ، و روشن شدن ال يي د ي هاي قرمز و آبي ،  آنرا روي گوشي تلفن همراهش ببيند و با وارد کرد ن چها رصفر ( ۰۰۰۰) روي گوشي تلفن همرا آنرا ثبت کند .
قيمت فروش وزمان عرضه اين هدست بلوتوث و همچنين نام ومليت شرکت سازنده آن ،  اعلام نشده است.
******
معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها
شرکت کره اي ” ال جي الکترونيک” تلفن همراه مدل  KF900 Prada 2 را که نمونه ارتقا يافته گوشي تلفن همراه ال جي مد ل KE850 است ، به بازار معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” آي تي وورد دات کام” ،  اين گوشي با تازه ترين فن آوري ها و قابليت هاي جالب و به  شکل کشويي طراحي و ساخته شده است و داراي صفحه نمايش کامل مدل QWERTY و صفحه نمايش کاملا لمسي است.
 LG KF900 Prada 2 داراي يک دوربين پنج  مگاپيکسلي با لنز ” شنايدر – کرويتس ناخ” ،  سيستم مرورگر اينترنتي HTML ، سيستم WiFi ، وقابليت مکالمه ويديويي است.
اين گوشي که  با داشتن صفحه نمايش لمسي گسترده قابليت دسترسي سريع به قابليت هاي پخش چند رسانه اي ( يا مولتي مديا) را فراهم مي کند ، داراي راديو اف ام  و حافظه قابل افزايش تا ۸ گيگابايت نيز هست.
اين گوشي را درابتدا شرکت ” اورنج” با قرارداد ماهانه در انگليس عرضه مي کند .
******
معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها
تصوير و بخشي از اطلاعات يک گوشي تلفن همراه جديد ولي ناشناخته با نام T-swivel UMPC/MID ساخت کره جنوبي منتشر شد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  اين گوشي جديد و ناشناخته داراي صفحه نمايش گسترده است و به شکل کشويي طراحي وساخته شده است.
گوشي ياد شده داراي يک صفحه کليد کامل مدل QWERTY ، يک صفحه لمسي کوچک (small touchpad)  و چند دکمه موس مانند دارد.
از نکات مبهم درباره اين گوشي اين است که با توجه به اينکه گوشي ياد شده داراي صفحه لمسي مي باشد ، داراي صفحه نمايش لمسي نيز هست؟
جزييات بيشتر درباره قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي اين گوشي اسرار آميز و همچنين قيمت فروش وزمان عرضه به بازار ، درسايت اينترنتي موبايل واک ، اعلام نشده است.
۱۷۹/۱۴/۱۱۲/۱۳۵/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا