برنامه‌هاي گوشي خود را قفل کنيد

اين مورد يکي از امتيازها و برجسته‌ترين ويژگي‌هاي يک گوشي خوب است زيرا امر محافظت از اطلاعات خصوصي از همان اول در زمان ساخت تلفن‌هاي همراه مد نظر سازندگان و مصرف‌کنندگان تلفن‌همراه بوده است و اين مسئله و ابعاد آن تا به امروز هم ادامه دارد. عنوان نرم‌افزار اين هفته App Protector Pro v1.18 است …

اين مورد يکي از امتيازها و برجسته‌ترين ويژگي‌هاي يک گوشي خوب است زيرا امر محافظت از اطلاعات خصوصي از همان اول در زمان ساخت تلفن‌هاي همراه مد نظر سازندگان و مصرف‌کنندگان تلفن‌همراه بوده است و اين مسئله و ابعاد آن تا به امروز هم ادامه دارد.

عنوان نرم‌افزار اين هفته App Protector Pro v1.18 است که به وسيله آن مي‌توانيد روي قسمت‌هاي مختلف گوشي خود رمز قرار دهيد و مشاهده آن را براي افراد ديگر غير ممکن کنيد.

برنامه App Protector Pro يک نرم‌افزار بسيار قدرتمند در زمينه حفاظت از اطلاعات شخصي در گوشي‌هايي با سيستم‌عامل آندرويد مي‌باشد؛ به طوري که شما مي‌توانيد هر برنامه کاربردي يا نرم‌افزاري را که تمايل داريد روي تلفن همراه‌تان قفل شود، با استفاده از اين برنامه دسترسي آن را براي ديگران محدود کنيد. براي مثال شما مي‌توانيد با استفاده از اين نرم‌افزار روي پيامک‌هاي خود يا حتي روي اپليکيشن Gmail، گالري عکس‌ها و يا حتي روي مارکت خود رمز بگذاريد.

شما مي‌توانيد فقط نرم‌افزارهاي حساس تلفن همراه‌تان را قفل کنيد. اين امر باعث مي‌شود در مواقعي که تلفن همراه‌تان را به کسي مي‌دهيد خيال‌تان از حفظ امنيت اطلاعات شخصي‌تان راحت باشد.شما در اين نرم‌افزار مي‌توانيد براي برقراري امنيت برنامه‌هايي که مد نظرتان است، با دو الگوي متفاوت با آن‌ها رفتار کنيد.

به اين ترتيب که رمز عددي يا يک رمز الگو دار (Pattern Lock) براي نرم‌افزارهاي‌تان انتخاب کنيد. پس از باز کردن نرم‌افزارها در قسمت نوار وضعيت يک علامت قفل ظاهر مي‌شود.

بـراي دوباره قفل کردن نرم‌افزارها شما مي‌توانيد از دو روش استفاده کنيد. صفحه گوشي به حالت استراحت وارد شود يا روي علامت قفل در نوار وضعيت کليک کنيد.

شما در ايـن نـرم‌افزار مي‌توانيد انتـخاب کنيـد که بعد از بستـن نرم‌افـزار قفـل شده، آيـا نـرم‌افـزار قفـل شود يا خير.

همچنين بايد اشاره کرد که در اين نرم‌افزار يک فهرست از نرم‌افزارهاي نصب شده روي گوشي شما موجود مي‌باشد که شما مي‌توانيد از اين فهرست نرم‌افزارهايي را که بايد روي آن‌ها رمز گذاشته شود، انتخاب کنيد.

اگر رمز عبورتان را فراموش کرديد جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد زيرا مي‌توانيد با مشخص کردن يک ايميل، رمز عبورتان را بازيابي کنيد.

شما مي‌توانيـد در صـورت تمايل ايـن نـرم‌افـزار را دريافت کنيد.

n0kags5i

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا