هزینه‌ای برای پیامک های تبلیغاتی از مشترکین دریافت نمی‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مسعود بهاریان معاون بازاریابی و فروش مخابرات استان در خصوص پیامک های تبلیغاتی تأکید کرد: مشترکانی که به پیامک های تبلیغاتی پاسخ ندهند، هیچ هزینه‌ای برای این منظور پرداخت نمی‌کنند. بهاریان اظهار داشت: در صورتیکه مشترکی بدون پاسخگویی به پیامک‌های تبلیغاتی متحمل پرداخت هزینه شده باشد، این موضوع در …

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مسعود بهاریان معاون بازاریابی و فروش مخابرات استان در خصوص پیامک های تبلیغاتی تأکید کرد: مشترکانی که به پیامک های تبلیغاتی پاسخ ندهند، هیچ هزینه‌ای برای این منظور پرداخت نمی‌کنند.

بهاریان اظهار داشت: در صورتیکه مشترکی بدون پاسخگویی به پیامک‌های تبلیغاتی متحمل پرداخت هزینه شده باشد، این موضوع در شرکت مخابرات با توجه به اینکه کلیه موارد در سیستم ثبت می‌گردد، قابل بررسی و حل و فصل است.

وی با اشاره به اینکه ارسال پیامک های تبلیغاتی از طرف مخابرات استان نبوده و بصورت سراسری می‌باشد، عنوان نمود: شرکت مخابرات استان اصفهان حتی برای خود “پیامکسنتر” نداشته و جهت ارسال پیامک انبوه باید هزینه آن را پرداخت نموده و اعتبار خریداری می‌نمایند.

وی با بیان اینکه بدنبال ایجاد انبار استانی برای کارت شارژ هستیم، افزود: با راه‌اندازی این انبار سعی داریم نقطه فروش و توزیع کارت شارژ تلفن همراه را متمرکز نماییم که از این طریق نظارت بیشتر و قوی تر خواهد شد.

بهاریان در ادامه از تجمیع کلیه درگاه های ارتباطی با مخابرات خبر داد، و اعلام نمود: صدای مشتری با شماره ۵۰۰۰ پاسخگوی مردم در کلیه موارد مخابراتی است.

وی با اشاره به اینکه قبلا هر کدام از واحدهای سازمان یک دروازه مستقل برای پاسخگویی به تماس های تلفنی مردم داشت، خاطرنشان کرد: سامانه صدای مشتری در راستای رفاه حال عمومی کلیه این شماره ها را تجمیع نموده و از این پس ۵۰۰۰ تنها کانال ارتباطی با مخابرات استان می‌باشد.

مسعود بهاریان تصریح کرد: همچنین درگاه ۹۹۹۰ پاسخگوی کلیه مشکلات و مسائل در خصوص تلفن همراه بوده و شرکت مخابرات استان اصفهان رتبه اول کشوری در بخش پاسخگویی را کسب نموده است.

وی در ارتباط با سامانه ۱۱۸ یادآور شد: در سامانه ۱۱۸ شماره تلفن تمام مشترکین حقیقی و حقوقی که جنبه فعالیت تجاری ندارند، وجود دارد اما واحدهای تجاری باید برای ثبت شماره در این سامانه هزینه‌ی دوره‌ای پرداخت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا