دختر هندی که بعد از تعرض به او قهرمان ملی شد

روزنامه رای الیوم؛ “ساکشی باندی” بعد از آنکه توسط یکی از محافظان رئیس یک حزب سیاسی مورد آزار جنسی قرار گرفت، به یک قهرمان ملی تبدیل شد. بر پایه این گزارش؛ این دختر ۲۳ ساله هنگامی که بر ترک موتور خواهرش سوار بود، از سوی فرد مذکور مورد تعرض قرار گرفت. ساکشی هم از او …

روزنامه رای الیوم؛ “ساکشی باندی” بعد از آنکه توسط یکی از محافظان رئیس یک حزب سیاسی مورد آزار جنسی قرار گرفت، به یک قهرمان ملی تبدیل شد.

بر پایه این گزارش؛ این دختر ۲۳ ساله هنگامی که بر ترک موتور خواهرش سوار بود، از سوی فرد مذکور مورد تعرض قرار گرفت. ساکشی هم از او فیلم و عکس می گیرد و روز بعد به سمت خودروی بنز حامل رئیس حزب ساماجودای هجوم می برد.

در این هنگام یکی از محافظان گوشی موبایل را از او می گیرد و با پرتاب آن به زمین گوشی را می شکند. سپس ساکشی باندی با شکستن شیشه جلوی خودروی حامل رئیس حزب مذکور روی کاپوت ماشین می نشیند.

این مسئله به مختل شدن ترافیک منتهی شده و ساکشی از رئیس حزب می خواهد از ماشین پیاده شود و در خصوص حرکت ناشایست همکارش توضیح لازم ارائه دهد.

در این هنگام رئیس حزب از ساکشی پیاده شده و بعداز معذرت خواهی از او مبلغ ۶۵۰۰ روپیه به عنوان غرامت شکسته شدن موبایل می پردازد.

به این ترتیب بود که ساکشی باندی به قهرمان واقعی تبدیل شد و همه از مقاومت کردن او در مقابل فرد زیاده خواه متحیر شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا