توسعه چشمگیر ظرفیت شبکه ملی اطلاعات

به گزارش خبرنگار موبنا، نصرالله جهانگرد چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آی سی تی تبریز اظهار داشت: خوشبختانه با توسعه شبکه ملی اطلاعات امکان واگذاری پهنای باند به تمامی شرکت ها وجود داشته و توانسته ایم ظرفیت های خوبی در این بخش ایجاد کنیم. وی با تاکید بر ظرفیت بالای آذربایجان شرقی در حوزه آی …

به گزارش خبرنگار موبنا، نصرالله جهانگرد چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آی سی تی تبریز اظهار داشت: خوشبختانه با توسعه شبکه ملی اطلاعات امکان واگذاری پهنای باند به تمامی شرکت ها وجود داشته و توانسته ایم ظرفیت های خوبی در این بخش ایجاد کنیم.
وی با تاکید بر ظرفیت بالای آذربایجان شرقی در حوزه آی تی گفت: اخیرا با ارتقای این استان به منطقه ویژه علم و فناوری ظرفیت های خوبی در آن ایجاد شده است که با کمک دانشگاه های منطقه می توان برای تحقق پیشرفت های علمی بیشتر امیدوارتر بود.
جهانگرد ادامه داد: شرکت های دانش بنیان از دیگر پتانسیل های ویژه در زمینه علمی هستند که در استان آذربایجان شرقی شرکت های خصوصی خوبی تشکیل شده است که از این ظرفیت می توان برای گسترش بخش های IT و ICT در استان بهره برد.
وی همچنین در ادامه از افتتاح نخستین دانشکده مولتی مدیای هنرهای دیجیتالی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: همچنین درپی اجرای جشنواره هنرهای دیجیتال در این استان هستیم.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات در پایان تصریح کرد: این جشنواره نیز برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی برگزار شده و سپس در دیگر نقاط کشور نیز عملی می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا