همسرم همه وقتش را با دوستانش می‌گذراند

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد میانسالی راهی دادگاه خانواده شد و پس از ارائه برگه درخواست طلاق به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم با این سن و سالش همچنان با دوستانش وقت می‌گذارند و اصلا به زندگی‌اش نمی‌رسد. مرد میانسال ادامه داد:او از صبح که از خواب بیدار می‌شود به سراغ …

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد میانسالی راهی دادگاه خانواده شد و پس از ارائه برگه درخواست طلاق به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم با این سن و سالش همچنان با دوستانش وقت می‌گذارند و اصلا به زندگی‌اش نمی‌رسد.

مرد میانسال ادامه داد:او از صبح که از خواب بیدار می‌شود به سراغ دوستان و همسایه‌هایش می‌رود و تا ظهر در آنجا است. ظهر‌ها هم که به خانه می‌آید بعد از خوردن یک ناهار حاضری می‌خوابد و دوباره عصر به سراغ دوستانش می‌رود. هرچه به او می‌گویم دست از این کار‌هایت بردار و به خانه و زندگی‌ات برس فایده‌ای ندارد.

وی افزود:او نمی‌خواهد این کار‌هایش کنار بگذارد. آخرین سر همین موضوع و به خاطر اعتراض من چنان دعوایی به راه انداخت که همانجا تصمیم به جدایی گرفتم. این زن مرا خسته کرده و دیگر نمی‌خواهم با او زندگی کنم.

بعد از صحبت‌های این مرد قاضی سعی کرد او را از طلاق منصرف کند. او این مرد را به مشاوره خانواده فرستاد و به او گفت که اگر در آن صورت مشکلش حل نشد به دادگاه خانواده بیاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا