راه اندازي سيستم پرداخت تلفني صورتحساب تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا از اين پس مشترکان اپراتور اول مي توانند در صورت داشتن هر يک از کارت هاي عضو شبکه شتاب با تماس با شماره “۲۷۸۴-۰۲۱” فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه، هزينه هاي صورتحساب خود را پرداخت کنند.چنانچه مشترک بخواهد با تلفن همراه خود، هزينه هاي آن را پرداخت نمايد ، …

به گزارش خبرنگار موبنا از اين پس مشترکان اپراتور اول مي توانند در صورت داشتن هر يک از کارت هاي عضو شبکه شتاب با تماس با شماره “۲۷۸۴-۰۲۱” فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه، هزينه هاي صورتحساب خود را پرداخت کنند.
چنانچه مشترک بخواهد با تلفن همراه خود، هزينه هاي آن را پرداخت نمايد ، حتي نياز به وارد کردن شماره تلفن همراه نيست، مگر اينکه بخواهد هزينه هاي تلفن همراه مشترک ديگري را نيز پرداخت کند.
ويژگي مهم اين سيستم آن است که مشترک بدون وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن همراه، مي تواند صورتحساب خود را پرداخت کند.
طبق اعلام شرکت ارتباطات سيار ايران، اين سيستم با هدف گسترش خدمات غيرحضوري به منظور کمک به صرفه جويي در وقت مشترکان راه اندازي شده است.
تلفن ارتباط مردمي۰۹۹۹۰ پاسخگوي سوالات مشترکان خواهد بود.
پرداخت حضوري قبوض تلفن همراه به دليل نبود فرهنگ سازي مدون در استفاده از خدمات غيرحضوري و الکترونيکي، هم اکنون به يکي از معضلات مشترکان تبديل شده است چرا که اين مشترکان مجبورند براي پرداخت هزينه صورتحساب خود مدت ها در صف بانک منتظر بمانند و با پرداخت کارمزد، فيش خود را بپردازند.
به همين دليل اپراتورهاي تلفن همراه در کشور درصدد بکارگيري خدمات غيرحضوري و اطلاع رساني در خصوص روش هاي پرداخت به مشترکان خود هستند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا