بيش از ۳۴ ميليون کارت شارژ سيم کارت اعتباري هر ماه وارد بازار مي شود

محمد مهدي عطوفي در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص نابساماني فعلي در بازار خريد و فروش کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري همراه اول اظهار داشت: کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري همراه اول با کسر ۷۵/۳ درصد قيمت مصوب در اختيار دفاتر خدمات ارتباطي قرار مي گيرد و اين دفاتر موظفند که …

محمد مهدي عطوفي در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص نابساماني فعلي در بازار خريد و فروش کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري همراه اول اظهار داشت: کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري همراه اول با کسر ۷۵/۳ درصد قيمت مصوب در اختيار دفاتر خدمات ارتباطي قرار مي گيرد و اين دفاتر موظفند که اين کارت ها را به قيمت پشت کارت بفروشند.
وي با تاکيد بر اينکه کارت شارژ همراه اول از طريق دفاتر ۳۸ گانه دولتي در کل کشور و بدون واسطه به دفاتر بخش خصوصي توزيع مي شود، يادآور شد: پيمانکاران و توزيع کنندگان کارت شارژ ، اقدام به توزيع اين کالا غير از دفاتر خدمات ارتباطي مي کنند چرا که همراه اول براي آنکه شارژ سيم کارت هاي اعتباري به سهولت در اختيار مشترکان قرار گيرد از چندين کانال توزيع استفاده کرده است.
عطوفي يادآور شد :کارت شارژ به دفاتر خدمات ارتباطي بي واسطه تغذيه مي شود و چنانچه اين دفاتر کارت شارژها را بيش از قيمت مصوب بفروش برسانند، مرتکب تخلف شده اند.
وي تصريح کرد: در هر تراکنش ساده براي فروش کارت شارژ ۱۰ هزار توماني دفاتر خدمات ارتباطي ۳۷۵ تومان دريافت مي کنند.
معاون شرکت ارتباطات سيار دليل وجود کانالهاي مختلف توزيع کارت شارژ را از بين بردن بازار سياه، سهولت مشترکان و دسترسي مشترکان در تمامي ساعات شبانه روز عنوان کرد.
اين اظهارات در حالي بيان مي شود که مسئولان دفاتر خدمات ارتباطي معتقدند که کارت شارژ سيم کارت اعتباري از طريق واسطه هاي توزيع به اين دفاتر مي رسد و آنان مجبورند که کارت شارژها را بيش از قيمت مصوب به مشترک بفروشند.
هم اکنون بدليل اين نابساماني، مشترکان مجبورند که بيش از قيمت مصوب براي خريد کارت شارژ سيم کارت اعتباري هزينه کنند.  
۱۶۲/۱۳/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا