سرعت اينترنت تلفن همراه سه برابرتلفن ثابت است

به گزارش  خبرنگار موبنا که سيستم GPRS  در تئوري ، قابليت  انتقال  داده با سرعت  ماکزيمم  171 کيلو بايت در ثانيه راداراست که سه برابر سريعتر از سرعت دسترسي مشترکان تلفن ثابت و ۱۰ برابر  سريعتر از سيستم استاندارد GSM  است. سيستم GPRS  به منظور  پوشش  موثرهمواره مشغول به کاراست بنابراين داده ها  بدون نياز به …

به گزارش  خبرنگار موبنا که سيستم GPRS  در تئوري ، قابليت  انتقال  داده با سرعت  ماکزيمم  171 کيلو بايت در ثانيه راداراست که سه برابر سريعتر از سرعت دسترسي مشترکان تلفن ثابت و ۱۰ برابر  سريعتر از سيستم استاندارد GSM  است.
 سيستم GPRS  به منظور  پوشش  موثرهمواره مشغول به کاراست بنابراين داده ها  بدون نياز به برقراري ارتباط  از طريق Dial-Up  ارسال و دريافت  داده انجام خواهد شد.
اين درحاليست که  با بهره گيري  از مدلهاي  عملکرد متفاوت در GPRS  امکان برقراري  مکالمات صوتي  همزمان  با ارسال بسته هاي  داده فراهم مي شود.
همچنين  توانايي بالقوه ارسال داده با سرعت بالا  در GPRS امکان انتقال  داده هايي  که به پهناي باند  بالا  نياز دارد، را در شبکه  GSM  مهيا مي سازد. اين کاربرد ها در گذشته  به علت نرخ پايين ارسال داده  موجود در CSD  امکانپذير  نبود GPRS به علت قابليت هاي خود امکان استفاده  موثري از سرويس هاي کنوني نظيرMMS وwap  را فراهم مي کند.
اين درحاليست که از هفته گذشته استفاده اين سرويس  براي مشتركان تهران ۲۴ ساعته شده بود واكنون دارندگان سيم كارت دائمي با كد ۰۹۱۲ همراه مي‌توانند ۲۴ ساعته از اين سرويس بهره گيرند.
تعرفه اين سرويس ۸/۱۴ريال براي هر كيلو بيت مصرف در روزهاي عادي و چهار ريال براي هركيلو بايت مصرف در روزهاي تعطيل اعلام شده است و سرعت GPRS همراه اول چيزي نزديك به۵۰ كيلو بيت است كه با توسعه شبكه و تقويت آن به ۱۵۰  كيلو بيت افزايش ‌مي‌يابد.
 162/13/117

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا