اي تي اند تي آمريکا ۱۲ هزار نفر از نيروهايش را اخراج مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” بيزينس دات تايمز آنلاين دات کو دات يو کي” ، اخراج اين تعداد از نيروهاي شركت مخابراتي آمريكا از ماه دسامبر آغاز شده و در طول سال ۲۰۰۹ نيز ادامه خواهد يافت. اوضاع وخيم اقتصادي بويژه درميان کشورهاي غربي و آمريکا ، موجب شده …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” بيزينس دات تايمز آنلاين دات کو دات يو کي” ، اخراج اين تعداد از نيروهاي شركت مخابراتي آمريكا از ماه دسامبر آغاز شده و در طول سال ۲۰۰۹ نيز ادامه خواهد يافت.
 اوضاع وخيم اقتصادي بويژه درميان کشورهاي غربي و آمريکا ، موجب شده است  بيشتر شرکت هاي خدماتي و توليدي به منظور جلوگيري از ضرر و زيان و کاهش هزينه ها ، بخشي ازکارکنانشان را اخراج کرده اند.
افزايش فشارهاي مالي و اقتصادي و تغيير فضاي تجاري در آمريكا ، شركت اي تي اند تي را مجبور به اجراي اصلاحات ساختاري و سازماني و اخراج چهار درصد كارمندان خود كرده است.
هزينه پرداخت حقوق كارمندان اين شركت طي سه ماهه چهارم ۲۰۰۸ به بيش از ۶۰۰ ميليون دلار خواهد رسيد و اين مساله فشار مالي زيادي را بر شركت وارد كرده است.
اين شركت همچنين قصد دارد هزينه هاي سرمايه گذاري خود را طي سال ۲۰۰۹ كاهش دهد.
اين شركت با اين حال  طي بيانيه اي اعلام كرد ، برغم كاهش و اخراج نيروها ، اي تي اند تي قصد دارد شغلهاي جديدي را در ساير بخشها از جمله ارتباطات بي سيم ايجاد كند .
شركت اي تي اند تي با بيش از ۷۰ ميليون مشترك آمريكايي ، خدمات تلفن و اينترنتي ارائه مي دهد.
 به اعتقاد كارشناسان اقتصادي ، ركود و بحران اقتصادي در آمريكا بتدريج در حال گسترش به بخشهاي مختلف اقتصادي و صنعتي اين كشور است .
۱۷۹/ ۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا