دومين گوشي هشت مگاپيکسلي سامسونگ وارد بازار مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، بعد از عرضه گوشي i8510 INNOV8  که به دوربين هشت مگاپيکسلي مجهز است ، M8800 Pixon نيز دومين مدل برند سامسونگ محسوب مي شود که با دوربين بالا وارد بازار مي شود.در همين حال اولين گوشي هشت مگاپيکسلي سامسونگ با نام i8510 INNOV8 هم اکنون با قيمت ۷۱۵ هزار تومان در …

به گزارش خبرنگار موبنا، بعد از عرضه گوشي i8510 INNOV8  که به دوربين هشت مگاپيکسلي مجهز است ، M8800 Pixon نيز دومين مدل برند سامسونگ محسوب مي شود که با دوربين بالا وارد بازار مي شود.
در همين حال اولين گوشي هشت مگاپيکسلي سامسونگ با نام i8510 INNOV8 هم اکنون با قيمت ۷۱۵ هزار تومان در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
مشخصات فني گوشي M8800 Pixon سامسونگ به شرح زير است:
اين مدل سامسونگ داراي پشتيباني چهاربانده GSM و G 3 سه بانده است . ابعاد آن ۹/۱۰۷ در ۸/۱۳ در ۶/۵۴  و وزني معادل ۱۲۱ گرم دارد .
همچنين  صفحه نمايش اين گوشي ۲/۳ اينچي با تفکيک پذيري ۴۰۰ در ۲۴۰ پيکسل است.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به سنسور حرکتي داخلي، راديوي FM داراي RDS، حافظه داخلي ۲۰۰ مگابايتي، و ارتقاي حافظه اصلي توسط مموري کارت  تا هشت گيگابايت، صفحه کليد مجازيQWERTY، Office Document Viewer و قابليت ثبت موقعيت جغرافيايي GPS اشاره کرد.
 توانايي ضبط تصاوير ويدئويي با سرعت ۳۰ فريم در ثانيه را داراست که بهترين قابليتي است که در گوشي هاي تلفن همراه M8800 Pixon ديده مي شود.
با توجه به امکانات گوشي M8800 Pixon سامسونگ پيش بيني مي شود قيمت نهايي آن در بازار تلفن همراه بالاي ۴۰۰ هزار تومان باشد.
۱۶۲/۱۳/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا