ال جي ۱۲۰ ميليون دستگاه گوشي مي فروشد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ايي تي نيوز، اين ميزان فروش نسبت به سال جاري ميلادي ۱۵ درصد افزايش خواهد داشت و به اين ترتيب سهم اين شرکت در بازار هاي جهاني تلفن همراه ۵/۱ درصد افزايش مي يابد.شکت ال جي با وجود بحران اقتصادي که دامنگير جهان شده ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ايي تي نيوز، اين ميزان فروش نسبت به سال جاري ميلادي ۱۵ درصد افزايش خواهد داشت و به اين ترتيب سهم اين شرکت در بازار هاي جهاني تلفن همراه ۵/۱ درصد افزايش مي يابد.
شکت ال جي با وجود بحران اقتصادي که دامنگير جهان شده ، در صدد است که  سهم خود را در بازار جهاني تلفن همراه که اکنون ۵/۸در صد است در سال آينده  به ۱۰ درصد برساند.
مدير بخش تجاري ارتباطات موبايلي ال جي پيش بيني مي کند که تا سال آينده بحران اقتصادي جدي ترهم خواهد شد و هيچ کس نمي تواند به درستي شرايط اقتصادي را پيش بيني کند.
ال جي همچنين در حال برنامه ريزي براي افزايش تعداد فروشندگان و نمايندگي هاي خود در سراسر دنيا است که به اين ترتيب قصد دارد بيش از ۱۰ ميليون دستگاه از نوع گوشي هاي ساده و ارزان قيمت خود را در سراسر دنيا به فروش برساند.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا