حوزه هاي فناوري تلفن همراه گسترش پيدا کرده است

 ” علي اصغر کيا ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : کشور هاي مطرح و توليد کننده فناوري تلفن همراه با آماده سازي بستر هاي مناسب براي سرمايه گذاران خود تلاش در جهت رفاه توليد کنندگان و مصرف کنندگان خود گام بر ني دارند .وي افزود : ايران مي تواند با الگو …

 ” علي اصغر کيا ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : کشور هاي مطرح و توليد کننده فناوري تلفن همراه با آماده سازي بستر هاي مناسب براي سرمايه گذاران خود تلاش در جهت رفاه توليد کنندگان و مصرف کنندگان خود گام بر ني دارند .
وي افزود : ايران مي تواند با الگو برداري از نحوه برنامه ريزي و عملکرد اين قبيل کشور ها خود را در جمع مدعيان فناوري اين حوزه قرار دهد .
وي اظهار داشت : دولتمردان ايران بايد با تشکيل کميته‌هاي گوناگون در زمينه توليد فناوري گوشي اين امکان را فراهم کنند تا بيش از پيش از اين فناوري توليد داخل حمايت لازم صورت گيرد به گونه‌اي که اين فناوري ايراني از جهت کميت و کيفيت وضعيت بهتري را در بازار هاي  داخلي و حتي خارجي بدست آورد .
اين کارشناس ارتباطات تصريح کرد : بخش خصوصي در ايران در حال حاضربسيار محدود است و نمي تواند در زمينه توليد فناوري تلفن همراه گام بردارد ، بنابراين نياز است دولت از سرمايه گذاري هايي که در اين زمينه ها صورت مي گيرد حمايت جدي تر بعمل آورد .
۱۲۳/۱۱/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا