ارايه برنامه‌هاي جديد براي رفع مشكلات مشتركان

اما مشكلي كه از همان ابتدا براي مشتركان همراه اول وجود داشت فعال نشدن اين سرويس در برخي گوشي‌ها بوده و از طرفي در صورت فعال شدن نيز برخي نمي‌توانند به راحتي از اينترنت استفاده كنند زيرا سرعت آن بسيار پايين است به‌گونه‌اي كه مي‌توان گفت امكان استفاده از سايت‌ها برايشان وجود ندارد.محمدمهدي عطوفي – …

اما مشكلي كه از همان ابتدا براي مشتركان همراه اول وجود داشت فعال نشدن اين سرويس در برخي گوشي‌ها بوده و از طرفي در صورت فعال شدن نيز برخي نمي‌توانند به راحتي از اينترنت استفاده كنند زيرا سرعت آن بسيار پايين است به‌گونه‌اي كه مي‌توان گفت امكان استفاده از سايت‌ها برايشان وجود ندارد.
محمدمهدي عطوفي – معاون بازاريابي و امور مشتريان شركت ارتباطات سيار ايران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ سرعت پايين سرويس GPRS براي مشتركان همراه اول گفت: بحثي كه در اين رابطه مطرح است برنامه‌هايي‌ها است ولي نبايد انتظار داشته باشيم كه مثلا مردم با استفاده از اين سرويس بتوانند برروي گوگل يك وب‌سايت باز كنند.
وي افزود: اين كار به هيچ وجه به نفع همراه اول نيست كه چنين سرعتي را براي اين سرويس در نظر بگيرد و به اين منظور شركت ارتباطات سيارايران به زودي برنامه‌هايي را ارايه مي‌دهد كه اين برنامه‌ها مي‌تواند مشكل مشتركان را در اين زمينه حل كند.
به گفته‌ عطوفي به صرف ديدن وب‌سايت نمي‌توان گفت كه سرعت سرويس GPRS بالا است يا پايين زيرا اين دو موضوع به هم ربطي ندارند.
اما – حميدرضا نيكوفر – عضو هيات مديره‌ي شركت ارتباطات سيار – پيش از اين درباره‌ي دلايلي كه موجب فعال نشدن سرويس GPRS در برخي گوشي‌ها شده است گفته بود: مشكلات گوشي كه به ناموفق بودن ثبت‌نام براي اين سرويس منجر شد، ۶۰ درصد، ارسال تنظيمات حدود ۲۰ درصد، بحث پوشش مناطق مختلف تهران پنج درصد و مشكل فعال‌سازي سرويس ۱۵ درصد بود اما مشكل ارسال تنظيمات برطرف شده و اميدواريم تمام مشكلات هفته‌ي آينده كاملا برطرف شود.
اين در حالي است كه محمدحسين فلاح‌اصغري – معاون نظارت و مديريت شبكه‌ شركت ارتباطات سيار ايران – يادآور شده بود: در نظر داريم كه ابتدا اين سرويس را به صورت ۲۴ ساعته فعال كنيم و آثار شبكه‌اي آن را بررسي كرده و پس از آن سرويس MMS را براي همه مشتركان راه‌اندازي كنيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا