سياست وزارت بازرگاني حمايت از مصرف کننده گوشي است

” بيژن صفوي ” در گفت و گو با خبر نگار موبنا گفت : وزارت بازرگاني و وزارت صنايع و معادن دو قطب متضاد به هم در بدنه دولت هستند و هرکدام از اين دو وزارتخانه سياست هاي تعريف شده خود را دارند .وي ادامه داد : وزارت صنايع و معادن حمايت بي چون و …

” بيژن صفوي ” در گفت و گو با خبر نگار موبنا گفت : وزارت بازرگاني و وزارت صنايع و معادن دو قطب متضاد به هم در بدنه دولت هستند و هرکدام از اين دو وزارتخانه سياست هاي تعريف شده خود را دارند .
وي ادامه داد : وزارت صنايع و معادن حمايت بي چون و چراي خود را از توليد داخل گوشي تلفن همراه داشته و دارد اما اين که چرا وزارت بازرگاني بر اساس گفته يکي از مسوولان خود از اين صنعت حمايت مي کند جاي سووال دارد ؟
کارشناس سابق موسسه مطالعات و پژوهش هاي وزارت بازرگاني اظهار داشت : توليد گوشي تلفن همراه با شکست مواجه شده است و بايد مسوولان خود جوابگوي هدر دادن بودجه کشور در اين صنعت باشند .
به گفته وي ، ” بالابودن ريسک سرمايه گذاري در کشور مانع اصلي حضور سرمايه گذاران و توليد کنندگان در کشور محسوب مي شود .”
وي تصريح کرد : وزارت بازرگاني بيش از اين نبايد از توليد داخل گوشي تلفن همراه دفاع کنند زيرا با اين روند حمايتي حقوق مصرف کنندگان گوشي زير سووال مي رود .
گفتني است پيش از اين ” حميد صافدل ” مديرکل صادرات و واردات سازمان توسعه و تجارت ايران از حمايت  وزارت بازرگاني همانند وزارت صنايع و معادن از توليد گوشي تلفن همراه در داخل کشور سخن گفته بود .
۱۶۲/۱۱۳/۱۲۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا