ارايه سرويس ضد ويروس پيام کوتاه براي اولين بار در ژاپن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي ” تيگ ديلي ” شرکت ژاپني Maxis 10 ميليون کاربر اعتباري و دائمي تلفن همراه دارد. اين شرکت پس از “سينگ تل” سنگاپور دومين اپراتوري است که سرويس هاي پاسخ دهي خودکار و کپي کردن پيام کوتاه را به کاربران ارايه کرده است. اين شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي ” تيگ ديلي ” شرکت ژاپني Maxis 10 ميليون کاربر اعتباري و دائمي تلفن همراه دارد.
اين شرکت پس از “سينگ تل” سنگاپور دومين اپراتوري است که سرويس هاي پاسخ دهي خودکار و کپي کردن پيام کوتاه را به کاربران ارايه کرده است.
 اين شرکت همچنين اولين اپراتوري است که سرويس ضد ويروس پيام کوتاه موسوم به “Blacklist” را براي مقابله با پيام هاي ويروسي و کلاهبرداري ارايه کرده است.
شرکت ” Maxis” با بيش از ۸ ميليون کاربر فعال پيام کوتاه سالانه از رشد ۲۱درصدي برخوردار است.
کاربران اين شرکت روزانه حدود ۱۰۰ ميليون پيام کوتاه و هر کاربر به طور متوسط ۱۳ پيام متني در روز ارسال مي کنند.
اين شرکت پيش از اين سرويس کپي کردن پيام هاي کوتاه موسوم به ‘Message Plus’ را نيز ارايه کرده بود که کاربران مي توانند با استفاده از آن ليستي از پيام هاي کوتاه را براي گروهي از مخاطبين خود کپي کنند.
قيمت پيام هاي معمولي که بين کاربران اين شرکت مبادله مي شود، ۵ سن (واحد پول خرد ژاپن) و پيام هاي ارسال شده از ” Maxis” به اپراتورهاي ديگر ۱۵ سن است.
کاربران اين شرکت در سفر به کشورهاي خارجي لازم نيست هزينه رومينگ پيام کوتاه پرداخت کنند.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در ژاپن تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ميلادي ۱۰۲ميليون و ۱۰۰ هزارنفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۷.۶درصد اعلام شده است.
در اين کشور پنج اپراتور فعال تلفن همراه وجود دارند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا