شارژر سبز O2 70 درصد انرژي را ذخيره مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين شارژر کم مصرف جهاني امروز توسط شبکه O2 در بريتانيا به بازار معرفي شد.اين محصول در نوع خود بي نظير است و حدود ۷۰ درصد انرژي را در مقايسه با شارژر هاي استاندارد تلفن همراه ذخيره و صرفه جويي مي کند.اين شارژر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين شارژر کم مصرف جهاني امروز توسط شبکه O2 در بريتانيا به بازار معرفي شد.
اين محصول در نوع خود بي نظير است و حدود ۷۰ درصد انرژي را در مقايسه با شارژر هاي استاندارد تلفن همراه ذخيره و صرفه جويي مي کند.
اين شارژر شامل يک سيستم کنترل کننده انرژي است که هنگامي که باتري تلفن همراه پر است به طور قابل ملاحظه اي شارژ آن را کاهش مي دهد و اين موضوع حتي هنگامي که هنوز شارژر روشن است نيز اتفاق مي افتد.
O2  هزينه ميزان انرژي هدر رفته بابت شارژ تلفن هاي همراه را سالانه برابر با ۳۰ ميليون پوند برآورد کرده است.
تحقيقات اخير O2 نشان مي دهد هر شارژر استاندارد سالانه بيش از ۸/۲ کيلووات در ساعت انرژي هدر مي دهد.
با در نظر گرفتن ۷۳ ميليون دستگاه تلفن همراه در بريتانيا،  مجموع انرژي ذخيره شده توسط گوشي هايي که با شارژر جهاني O2 شارژ مي شوند، برابر با دم کردن هفت ميليون فنجان چاي است.
اين شارژر با کاهش انرژي هدر رفته مانع آلودگي هوا مي شود و اين ميزان آلودگي برابر با کربن منتشر شده در هوا توسط ۳۶ هزار ماشين است.
شارژر دوستدار طبيعت O2 با قيمت ۹۹/۱۴ پوند در تمام فروشگاه هاي اين شرکت در اختيار کاربران قرار گرفته است.
کاربراني که تا ۳۱ دسامبر اين شارژر را همراه با يک دستگاه تلفن همراه از O2 خريداري کنند، تنها ۴۹/۷ پوند پرداخت خواهند کرد.
۱۷۹/۱۴/۱۱۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا