افزايش ۵۰ درصدي توليد گوشي تلفن همراه داخلي

 “حميدرضا منجي”در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي برنا، اظهارداشت: توليد گوشي تلفن همراه از ۵۰ هزار دستگاه در سال گذشته به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال جاري مي رسد.مديرعامل شرکت نيمه هادي عماد با اشاره به همکاري اين شرکت با برند هيوندا افزود: تاکنون جواب مثبتي از سوي ۵ برند معتبر گوشي تلفن همراه …

 “حميدرضا منجي”در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي برنا، اظهارداشت: توليد گوشي تلفن همراه از ۵۰ هزار دستگاه در سال گذشته به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال جاري مي رسد.
مديرعامل شرکت نيمه هادي عماد با اشاره به همکاري اين شرکت با برند هيوندا افزود: تاکنون جواب مثبتي از سوي ۵ برند معتبر گوشي تلفن همراه براي توليد در ايران داده نشده است.
وي اظهارداشت: مقرر شده است در صورت موافقت برندهاي معتبر جهان به طور مستقيم يک توليد در کشور با تقسيم مدل ها بين شرکت هاي مختلف صورت گيرد.
منجي فروش گوشي تلفن همراه در بازار فعلي را کار دشواري دانست و گفت: به دليل قاچاق بالاي گوشي تلفن همراه، هم اکنون فاصله معنا داري بين هزينه تمام شده گوشي داخلي و کالاي قاچاق وجود دارد.
وي با بيان اينکه مشکل توليد گوشي تلفن همراه در ايران برند نيست اضافه کرد: با توجه به اينکه عمده گوشي هاي قاچاق از برندهاي مشهور است اميدواريم با آغاز همکاري با برندهاي اصلي مشکل تفاوت قيمت در اين بخش تا حدي تعديل شود.
مديرعامل شرکت نيمه هادي عماد اظهارداشت: در صورتي که واردات و توليد گوشي تلفن همراه در چارچوب هاي خاص خود انجام شود شاهد هيچ گونه تعارضي بين اين دو بخش نخواهيم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا