مدل ۶۶۰۰Slide نوکيا

 اين گوشي نوکيا  در بالاي صفحه نمايش داراي دوربين دوم جهت مکالمات ويدئويي است و در کنار آن نيز سنسور نوري قرار دارد. در زير صفحه نمايش  دکمه هايي جهتي و نيز چندمنظوره قرار گرفته است. هنگاميکه صفحه نمايش خاموش باشد سطح آن با سطح بدنه يکسان و يک دست مي شود. با اينکه صفحه …

 اين گوشي نوکيا  در بالاي صفحه نمايش داراي دوربين دوم جهت مکالمات ويدئويي است و در کنار آن نيز سنسور نوري قرار دارد. در زير صفحه نمايش  دکمه هايي جهتي و نيز چندمنظوره قرار گرفته است. هنگاميکه صفحه نمايش خاموش باشد سطح آن با سطح بدنه يکسان و يک دست مي شود. با اينکه صفحه نمايش OLED نيست اما از کيفيت نمايش بسيار بالايي برخوردار است. اما تنها نکته منفي در مورد آن اين است که به راحتي خراشيده مي شود و اثر انگشت و چربي نيز روي آن باقي مي ماند.
صفحه نمايش  اين گوشي ۲/۲ اينچي با رزولوشن QVGA است و قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ را دارد. خوانايي و وضوح صفحه در زير نور مستقيم خورشيد نيز بسيار عالي است.
با زدن يک ضربه روي صفحه نمايش امکان Tap-for-time براي نمايش زمان روي صفحه و Tap-to-mute براي قطع صداي زنگ گوشي هنگام دريافت تماس فعال مي شود.
در زير صفحه نمايش نيز بخش کليدهاي چندمنظوره، دکمه هاي Call،  End و C و نيز کليد چهارجهته قرار دارند. دکمه وسطي کليد چهارجهته نيز بزرگ بوده و کار با آن بسيار راحت است.
با باز کردن کشويي گوشي صفحه کليد عددي ديده مي شود که از جنس پلاستيک است سايز و قرار گيري دکمه ها به اندازه کافي مناسب است. رنگ پس زمينه کليدها نيز آبي و يکنواخت است.
دفترچه تلفن گوشي ۶۶۰۰Slide  قابليت ذخيره  دو هزار مخاطب را دارد که براي هر مخاطب امکان ذخيره شش شماره مختلف و فيلدهاي اطلاعاتي و نيز زنگ يا تصوير يا فيلم خاص وجود دارد. امکان نمايش شمارههاي سيمکارت، گوشي و يا هردو بطور همزمان وجود دارد و مي توان فونت آن را تغيير سايز داد. همچنين امکان شماره گيري صوتي بدون نياز به ضبط صدا از قبل وجود دارد.
همچنين ۶۶۰۰ Slide داراي يک دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي، با رزولوشن تصوير ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸  پيکسل است. فلاش LED اين گوشي نيز قدرت زيادي ندارد و فقط براي فواصل نزديک به کار مي رود. يک نکته مهم عدم وجود دکمه مخصوص دوربين است و براي عکسبرداري بايد از دکمه وسط کليدچهارجهته استفاده شود. سطح کيفيت عکسها در حد متوسط است.
ضبط فيلم با کيفيت VGA و سرعت ۱۵ فريم در ثانيه انجام مي شود و فيلمها با فرمت ۳GP ضبط مي شود.
حافظه داخلي اين مدل نوکيا ۲۰ مگابايت است که توسط مموري کارت  (microSD (TransFlash تا  چهار گيگابايت  ارتقا مي يابد.
اين گوشي که هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي ۳۲۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا