مرز هاي غربي کشور محور اصلي ورود قاچاق گوشي است

” ابراهيم درستي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : مرزهاي غربي کشور به هيچ سيستم مدار بسته اي مجهز نيستند و اين امر قاچاق را براي سودجويان اين کالاي ارتباطي سهل و آسان کرده است.وي ادامه داد : تنها در يکي از شهر هاي مرزي در غرب کشور سالانه حدود سه …

” ابراهيم درستي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : مرزهاي غربي کشور به هيچ سيستم مدار بسته اي مجهز نيستند و اين امر قاچاق را براي سودجويان اين کالاي ارتباطي سهل و آسان کرده است.
وي ادامه داد : تنها در يکي از شهر هاي مرزي در غرب کشور سالانه حدود سه ميليون دستگاه از جمله کالاهاي الکتريکي و گوشي هاي تلفن همراه به طور قاچاق وارد کشو مي شود و به راحتي هرچه تمام تر در معرض فروش قرار داده مي شوند .
رييس اتحاديه فروشندگان لوازم صوتي و تصويري اظهار داشت : برخي مصرف کنندگان به مراجعه با شهرهاي مرزي اقدام به خريد گوشي مي کنند که البته اختلاف قيمت چشمگير گوشي هاي قاچاق با گوشي هايي که از مبادي رسمي وارد کشورمي شود تنها ، دليل اين امر محسوب مي گردد .
درستي خاطر نشان ساخت : گوشي تلفن همراه به علت حجم کم خود به راحتي حمل و نقل مي شود و بر همين اساس مسوولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بيش از پيش بايد اقدامات خود را جدي بگيرند زيرا اقداماتي که تا کنون به صورت مقطعي انجام شده بي فايده بوده است .
۱۲۳/۱۳/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا