گوشي JBC در کتاب رکوردهاي گينس ثبت شد

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي که مخصوص تدابير جنگي و با ويژگي مقاومت زياد در برابر ضربه و رطوبت ساخته شده ، توانست عنوان مقاوم ترين گوشي را در کتاب رکوردهاي گينس کسب کند.اين دستگاه پس از انجام آزمايش هاي سخت به لحاظ عملکرد موفق به …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي که مخصوص تدابير جنگي و با ويژگي مقاومت زياد در برابر ضربه و رطوبت ساخته شده ، توانست عنوان مقاوم ترين گوشي را در کتاب رکوردهاي گينس کسب کند.
اين دستگاه پس از انجام آزمايش هاي سخت به لحاظ عملکرد موفق به دريافت چنين عنواني شده که اين نتايج پس از تشخيص اين عملکردها توسط Guinness Record منتشر شده است.
بر اين اساس، Guinness Record تنها خسارات ظاهري را پذيرفته که مثلا ممکن است صفحه نمايش گوشي ترک بردارد. با اين حال اين دستگاه کاملا به لحاظ عملکرد مورد آزمايش قرار گرفته و پس از انجام اين آزمايش ها ثابت شد که اين گوشي از نظر مقاومت در برابر شرايط محيطي کامل است.
اين گوشي مي تواند  به عنوان دستگاه ‌مخابره‌ يا راديوي‌ ترانزيستوري‌ كوچك‌ کار کند و در برابر گردوغبار، لرزش ، ضربه و حتي آب و فضاهاي نمناک مقاوم است.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا