صنعت گوشي تلفن همراه به حوزه ارتباطات سرعت داده است

” فرهاد دژپسند ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : صنعت تلفن همراه  توانست تحولات اساسي را در شاخص‌هاي عملکرد ارتباطات ايجاد کند تا جايي که ارتباطات سنتي را به ارتباطات نوين تبديل کرد . مدرس دانشگاه شهيد بهشتي افزود : بنابر اين کاربري فناوري اطلاعات و رابطه آن با تلفن همراه …

” فرهاد دژپسند ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : صنعت تلفن همراه  توانست تحولات اساسي را در شاخص‌هاي عملکرد ارتباطات ايجاد کند تا جايي که ارتباطات سنتي را به ارتباطات نوين تبديل کرد .
مدرس دانشگاه شهيد بهشتي افزود : بنابر اين کاربري فناوري اطلاعات و رابطه آن با تلفن همراه در اقتصاد و بازرگاني نيز شرط اول آن اين است که اين فناوري بتواند تحولات اساسي در شاخص‌هاي عملکرد ايجاد کند.
معاون سابق وزير بازرگاني اظهار داشت : در غير اين صورت يک کشور نمي‌تواند ادعا کند که کاربرد دستاوردهاي انقلاب فناوري اطلاعات را بدست آورده است و بخش خصوصي بطور خاص در اقتصاد سرمايه‌داري زماني به تحولات يا پديده‌هاي جديد روي مي‌آورد که اطمينان کافي حاصل کند که اين تحولات مي‌تواند عملکرد آن شرکت را تا حد لازم ارتقا دهد.
اين مقام سابق در دولت گذشته ادامه داد : حد لازم بر اساس حجم سرمايه‌گذاري ها  مشخص مي‌شود و اگر حجم سرمايه‌گذاري خيلي بالا باشد بايد اثرات بيشتري نيز بر شاخص‌هاي عملکرد داشته باشد.
دژپسند تصريح کرد  بنابراين طبق تئوري ريسک زماني که حجم سرمايه‌گذاري در اقتصاد يک کشور (بخصوص بخش خصوصي) بطور اساسي و بنيادي نسبت به ساير سرمايه‌گذاري‌ها افزايش يابد، مي‌توان انتظار داشت که سرمايه‌گذار منتظر اثرات اساسي و بنيادي اين سرمايه‌گذاري بر شاخص‌هاي عملکرد خود (بازده سرمايه‌گذاري) باشد.
۱۲۳/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا