عرضه گوشي ۸۹۰ ميليوني در بازار تهران شايعه اي بيش نبود

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از ماهنامه تلفن همراه ، در زمان حاضرگوشي هاي منحصربفردي که به صورت سفارشي و تعداد محدود وارد بازار شده نهايتا تا سقف ۴۰ ميليون تومان وجود داشته است و فروشندگان بازار از وجود گوشي ۸۹۰ ميليون توماني اظهار بي اطلاعي کرده اند .اين در حالي است که يک …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از ماهنامه تلفن همراه ، در زمان حاضرگوشي هاي منحصربفردي که به صورت سفارشي و تعداد محدود وارد بازار شده نهايتا تا سقف ۴۰ ميليون تومان وجود داشته است و فروشندگان بازار از وجود گوشي ۸۹۰ ميليون توماني اظهار بي اطلاعي کرده اند .
اين در حالي است که يک رسانه مکتوب گوشي ۸۹۰ ميليون توماني را به نام جيوري (Givori ) معرفي کرده که تحت ليسانس يک شرکت طلاسازي درايتاليا طراحي و از سوي يک طلاساز آلماني توليد شده است.
طبق اين اطلاعات که به نظر مي رسد درحد شايعه اي بيش نيست، تمامي سطح اين گوشي از الماس ، برليان ، طلا سفيد و طلاي زرد پرشده و هندزفري و بلوتوث اين گوشي نيز با طلا و نگين هاي الماس ساخته شده است.
بررسي هاي خبرنگار موبنا حاکي است فقط يک مدل گوشي با برند فوق در بازار تهران وجود دارد که به قيمت پنج ميليون تومان به فروش مي رود.
به هر حال منحصر به فرد بودن ظاهرگوشي هاي چند ده ميليوني باعث شده تا فقط مراجعه کنندگاني که علاقه خاصي به خريد گوشي هاي تک دارند، از اين گوشي ها استقبال کنند که تعداد اين خريداران در مدت پنج ماه به انگشتان يک دست هم نمي رسد.
۱۲۹/۱۳/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا