ميکرو مودم USB760 به بازار عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،  اين ميکرو مودم ، کارت هاي ميکرو SD را تا ۸هشت گيگابايت ساپورت مي کند که باعث افزايش قابليت هاي اين وسيله جانبي کارآمد مي شود.کاربران مي توانند با کمک USB760 با سرعت متوسط ۶۰۰ کيلوبايت در ثانيه تا ۴/۱ مگابايت در ثانيه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،  اين ميکرو مودم ، کارت هاي ميکرو SD را تا ۸هشت گيگابايت ساپورت مي کند که باعث افزايش قابليت هاي اين وسيله جانبي کارآمد مي شود.
کاربران مي توانند با کمک USB760 با سرعت متوسط ۶۰۰ کيلوبايت در ثانيه تا ۴/۱ مگابايت در ثانيه به دانلود اطلاعات پرداخته و با سرعت ۵۰۰ تا ۸۰۰ کيلوبايت در ثانيه داده ها را آپلود کنند.
کاربران مي توانند اين وسيله جانبي جديد را با قيمت ۹۹/۹۹ دلار و قرارداد دو ساله دريافت کنند.
شرکت وريزون در سال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد و در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند اينترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
موسسه ” جي . دي پاور اند اسوشيتز” ،‌ در جديدترين مطالعات انجام شده درباره ارايه سرويس هاي بي سيم ،‌ اعلام کرد که شركت وريزون وايرلس عنوان بهترين شرکت ارايه کننده سرويس هاي بي سيم را در آمريکا کسب کرد.
۱۶۲/۱۴/۱۱۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا