۲۸ پروژه مخابراتی در استان اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش موبنا، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل صبح امروز در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در نشست مطبوعاتی در اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در گرامیداشت هفته ارتباطات در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد. یاور محمد حسینی افزود: این تعداد پروژه مخابراتی شامل تاسیس و …

به گزارش موبنا، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل صبح امروز در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در نشست مطبوعاتی در اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در گرامیداشت هفته ارتباطات در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
یاور محمد حسینی افزود: این تعداد پروژه مخابراتی شامل تاسیس و توسعه ۲۰ مرکز پرظرفیت و کم ظرفیت از نظر نیرو و سیستم انتقال و سوئیت مجموعا با ۳ هزار و ۹۱۰ شماره تلفن ثابت است.
وی یادآور شد: ۸ ایستگاه تلفن همراه اول نیز به عنوان ایستگاه‌های بی‌تی‌اس در هشت نقطه استان اردبیل نصب و راه‌اندازی می‌شود که در شهرهای استان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل تصریح کرد: برای آماده‌سازی این پروژه بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت مخابرات استان اردبیل هزینه شده است.
مردم با شماره تلفن ۸۹۹۹ می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی را حذف کنند
محمد حسینی در پاسخ به سئوالی در مورد پیامک  تبلغاتی و گلایه‌مندی در این زمینه گفت: این موضوع را شرکت تلفن همراه و ارتباطات سیار رصد می‌کند و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترکین به مانند سایر کشورها اتفاق می‌افتد.
این مسئول ابزار جلوگیری از این پیام‌های تبلیغاتی را ارسال شماره یک به سامانه ۸۹۹۹ اعلام کرد و ادامه داد: در صورتی که هموطنان اقدام به ارسال پیامک به ۸۹۹۹ کنند قطعا این پیامک‌ها قطع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل با اشاره به هم‌کدسازی تمام شهرهای استان و ۸ رقمی شدن ثابت بیان کرد: این هشت رقمی شدن و هم‌کدسازی هیچ اثر سوء در واگذاری اینترنت ندارد.
محمد حسینی در مورد واگذاری اینترنت در مناطق روستایی نیز یادآور شد: ما در ۱۷۲ روستا اینترنت واگذار می‌کنیم که هموطنان می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های فعال در روستاها نسبت به بهره‌مندی از این امکانات اقدام کنند.
۱۲  سال است که تعرفه تلفن افزایش نیافته است
وی با بیان اینکه تعرفه تلفن ثابت ۱۲ سال است که افزایش نیافته و درآمد ما از تلفن ثابت ۶ هزار تومان است، تصریح کرد: به هیچ‌وجه این ثابت ماندن قیمت به نفع شرکت مخابرات نیست و به رغم هزینه‌کرد در حوزه زیرساختی متناسب با آن افزایش تعرفه‌ها را شاهد نبودیم و عمده فعالیت تلفن ثابت نیز برای ما زیان‌ده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل ادامه داد: با هم‌کدسازی نیز درآمد مخابرات ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یافته و ما به ازای هر دقیقه مکالمه شهرهای استان ۳ تومان دریافت می‌کنیم.
محمد حسینی ضرورت بازنگری در این تعرفه‌ها را یادآور شد و افزود: انتظار داریم تعرفه‌ها به گونه‌ای عادلانه تعیین شود تا امکان ارائه خدمات نیز از سوی شرکت مخابرات فراهم آید.
به گزارش موبنا، این مسئول در پایان سخنان خود گفت: قطعا این ثابت ماندن تعرفه‌ها به زیرساخت‌ها لطمه وارد می‌کند هر چند که ما در این سال‌ها سعی کردیم به رغم برخی فشارها و وضعیت نامطلوب درآمدی به فکر تامین زیرساخت‌ها باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا