نبوغ سفر براي تلفن همراه ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين بازي يکي از بزرگ ترين جنگ هاي عقلاني HeroCraft به شمار مي رود که در آن  بازيکن به جاها و مکان هاي مختلف مي رود و به بازيکن اين امکان داده مي شود که تحقيق و بررسي کند و مهارتهاي جغرافيايي خود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين بازي يکي از بزرگ ترين جنگ هاي عقلاني HeroCraft به شمار مي رود که در آن  بازيکن به جاها و مکان هاي مختلف مي رود و به بازيکن اين امکان داده مي شود که تحقيق و بررسي کند و مهارتهاي جغرافيايي خود را افزايش دهد.
بر اساس اين خبر، تمامي اطلاعات درباره مکان هاي کوچک در سراسر نيز در اين بازي وجود دارد و اين احتمال وجود ندارد که کاربر با تکرار مکان هاي مختلف از اين بازي بيزار شود.
در اين بازي کاربر با سوالات زيادي در رابطه با قاره ها، کشورها، اقيانوس ها، افراد معروف و اختراعات مربوطه روبه رو مي شود وهيچ سوالي براي کاربر در اين بازي بدون پاسخ باقي نمي ماند زيرا جواب همه سوالات روي نقشه وجود دارد و کاربر هيچ گاه گيج نمي شود.
اين بازي دو مرحله متفاوت دارد و به يک مبارزه مي ماند که حتي اگر کاربر شخص ماهري هم باشد باز هم اطلاعات جغرافيايي وي افزايش مي يابد.
بازي Travel Genius با گوشي هايي که به سيستم عامل ويندوز موبايل، سيمبيان، J2ME، Brew و Palm مجهزند، سازگار است. 
۱۶۲/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا