قلعه نویی دل به کار نمی داد / منصوریان نمی تواند با حاشیه های استقلال کنار بیاید

علی جباری در خصوص تغییرات در کادرفنی استقلال و پایان کار امیر قلعه نویی در این تیم اظهار داشت: «من همواره یکی از حامیان قلعه‌نویی بوده‌ام اما عملکرد او در ٢‌سال اخیر خوب نبود و انتظارات اصلا برآورده نشد. بیشتر این ناکامی‌ها نیز متوجه شخص قلعه‌نویی است چون باید تصمیمات درستی می‌گرفت و ضعف‌های تیمش …

علی جباری در خصوص تغییرات در کادرفنی استقلال و پایان کار امیر قلعه نویی در این تیم اظهار داشت: «من همواره یکی از حامیان قلعه‌نویی بوده‌ام اما عملکرد او در ٢‌سال اخیر خوب نبود و انتظارات اصلا برآورده نشد. بیشتر این ناکامی‌ها نیز متوجه شخص قلعه‌نویی است چون باید تصمیمات درستی می‌گرفت و ضعف‌های تیمش را زودتر می‌پوشاند.»
وی افزود: «امیر باید بداند که هنوز هم میان هواداران محبوب است، با این فرضیه می‌توان فهمید الان بهترین زمان برای رفتن است چون ماندن او این محبوبیت را هم از او می‌گیرد.»
جباری همچنین گفت: «نمی‌شود از قلعه‌نویی نام برد و از کارنامه گذشته‌اش یاد نکرد چون او یک استقلالی موفق است و باید در صورت جدایی از این تیم هم استقلالی بماند.»
سلطان استقلالی ها در ادامه به دلایل ناکامی قلعه نویی در سال های اخیر پرداخت: «یکی از عمده مشکلات قلعه‌نویی در ٢‌ سال اخیر این بود که خودش را از همه دور کرد و همین باعث شد دشمنان زیادی پیدا کند. البته وقتی فردی دشمن پیدا می‌کند، نباید تمرکزش را روی آنها بگذارد.»
جباری تصریح کرد: «آن‌قدر حواس امیر به خارج از استقلال جلب شده بود که حتی تمرینات تیمش هم زیاد جالب نبود؛ به عبارت بهتر دل به کار نمی‌داد. او با همین کارها رابطه‌اش را با بازیکنان هم خراب کرد.»
وی درباره سرمربی آینده آبی ها گفت: «استقلال الان به یک مربی خارجی نیاز دارد که ٢ نفر از استقلالی‌هایی که به‌تازگی بازنشسته شده‌اند او را یاری کنند. شاید امثال منصوریان نتایج خوبی در تیم‌های دیگر به‌دست آوردند اما تیم نفت حاشیه و مشکلات استقلال را ندارد؛ این مربیان جوان فعلا باید تجربه کسب کنند.»

دکمه بازگشت به بالا