گوشي “جاولين” در آلمان ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، جاولين  داراي گوي چرخشي ناوبري آن است که اين ويژگي آن را در بين تلفن هاي همراه هوشمند بلک بري منحصر به فرد مي کند. نمايشگر اين تلفن همراه با ابعاد ۳۶۰×۴۸۰ پيکسل از گوشي “بولد” بزرگ تر است و داراي  Wi-Fi, GPS …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، جاولين  داراي گوي چرخشي ناوبري آن است که اين ويژگي آن را در بين تلفن هاي همراه هوشمند بلک بري منحصر به فرد مي کند.
نمايشگر اين تلفن همراه با ابعاد ۳۶۰×۴۸۰ پيکسل از گوشي “بولد” بزرگ تر است و داراي  Wi-Fi, GPS و يک دوربين فوق العاده ۲/۳ مگاپيکسلي است.
دوربين و فلاش اين گوشي درپشت يک پوشش شيشه اي قرار داده شد که به زيبايي و لوکس بودن آن افزوده است.
جاولين همچنين  داراي يک پردازشگر ۵۱۲ مگاهرتزي ، حافظ فلش ۲۵۶ مگابايتي ، ميني USB و قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي microSD ، صفحه کليد QWERTY  ، مديا پلي ير ، بلوتوث ، قابليت هاي دسترسي و استفاده از وب و قابليت ارسال و دريافت پست الکترونيک مي باشد.
بلک بري تهيه کننده ابزارهاي همراه بي سيم و يکي از شرکت هاي فرعي شرکت ريم کانادا مي باشد که از سال۱۹۹۹ سرويس هاي، پيام کوتاه، فکس اينترنتي، مرورگروب، ايميل،تلفن همراه و غيره را ارايه مي دهد.
۱۱۲/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا