تعرفه ۲۵ درصدي تلفن همراه هيچ فايده اقتصادي ندارد

” مسعود حکمت پناه ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا افزود : اعلام نرخ تعرفه براي کالاها  در شرايطي براي کشور مفيد است که آن کالا براي مصرف کننده ، توليد کننده و اقتصاد کشور فوايد  گسترده اي داشته باشد.وي اظهار داشت :  اما زماني که کالاي در برگيرنده تعرفه به توليد انبوه …

” مسعود حکمت پناه ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا افزود : اعلام نرخ تعرفه براي کالاها  در شرايطي براي کشور مفيد است که آن کالا براي مصرف کننده ، توليد کننده و اقتصاد کشور فوايد  گسترده اي داشته باشد.
وي اظهار داشت :  اما زماني که کالاي در برگيرنده تعرفه به توليد انبوه نرسيده و مصرف کنندگان  از آن استقبال نکرده اند،  لزومي براي افزايش و ثابت نگه داشتن آن وجود ندارد.
وي مدعي شد  : وزارت صنايع و معادن حقوق مصرف کنندگان را در ايران رعايت نکرده و اين اقدام بطور کل با شعار عدالت محوري رييس  جمهوري مطابقت ندارد .
اين مدرس دانشگاه اظهار داشت : وزارت بازرگاني از دير باز تمايل بسيار زيادي براي کاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه داشته و درصورتي که وزارت صنايع از اين جبهه گيري خود بکاهد مي توان شاهد کاهش نرخ تعرفه اين کالا در کشور بود .
وي خاطر نشان ساخت : با کاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه مدل ها و برند هاي گوناگوني به کشور راه پيدا مي کنند و با اين اقدام مصرف کننده  براي انتخاب بهترين ها با محدوديت مواجه نخواهد شد .
۱۲۳/۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا