بازيافت ۱۵۰ ميليون دستگاه تلفن همراه در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “کا سي اس جي”، براساس اين پيش بيني ها بيشتر هزينه بازيافت تلفن هاي همراه صرف کمک به سربازان آمريکايي در عراق مي شود به طوري که به هر کدام از آنها يک کارت يک ساعته مکالمه رايگان با تلفن همراه داده مي شود.ضايعات …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “کا سي اس جي”، براساس اين پيش بيني ها بيشتر هزينه بازيافت تلفن هاي همراه صرف کمک به سربازان آمريکايي در عراق مي شود به طوري که به هر کدام از آنها يک کارت يک ساعته مکالمه رايگان با تلفن همراه داده مي شود.
ضايعات تلفن همراه فرسوده و کهنه امروزه در جهان  به يک مشکل زيست محيطي تبديل شده و آمار نشان مي دهد که سالانه ۱۳۰ ميليون دستگاه گوشي در آمريکا از رده خارج مي شود.
مراکز رسمي اعلام کردند که  به طور متوسط در خانه هر آمريکايي پنج  يا شش گوشي غيرقابل استفاده وجود دارد و
بسياري از کودکان  و نوجوانان آمريکايي هر ۱۲ تا ۱۸ ماه يک بار گوشي خود را عوض مي کنند و گوشي هاي به روز و مطابق با مد و تکنولوژي هاي جديد را ترجيح مي دهند.
شرکت آمريکايي ReCellular پيشرو در صنعت بازيافت تجهيزات بي سيم به عنوان اولين سرمايه گذار اختصاصي در بازار نوظهور تلفن همراه شناخته شده است.
اين شرکت هر سال چهار ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه از ميان موسسات و مردم عادي جمع آوري و تقريبا نيمي از آن ها را براي استفاده مجدد به بازار عرضه مي کند.
۱۱۲/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا