تعرفه واردات گوشي تلفن همراه تحت تاثير توليد داخلي است

” محمد قلي يوسفي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : بيش از ۴۲ميليون سيم کارت در اختيار مشترکان تلفن همراه قرار دارد وهمچنين مي توان به بيش از ۵۰ ميليون گوشي تلفن همراه  در اختيار مردم ، اشاره کرد ، که در طول اين ۱۴ سال براي …

” محمد قلي يوسفي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : بيش از ۴۲ميليون سيم کارت در اختيار مشترکان تلفن همراه قرار دارد وهمچنين مي توان به بيش از ۵۰ ميليون گوشي تلفن همراه  در اختيار مردم ، اشاره کرد ، که در طول اين ۱۴ سال براي عرضه در ايران با تعرفه هاي گوناگون به کشور راه پيدا مي کرده اند .
وي ادامه داد : از ابتداي سال ۸۴ در دولت نهم عليرضا طهماسبي وزير وقت وزارت صنايع و معادن بحث توليد داخل گوشي تلفن همراه را مطرح کرد و از آن زمان تا کنون تعرفه واردات گوشي تلفن همراه تحت الشعاع اين موضوع قرار گرفته است .
مدرس دانشگاه علامه اظهار داشت : در يک مقطع زماني برخي دلسوزي ها از سوي اعضاي کميسيون ماده يک مستقر در سازمان توسعه و تجارت وزارت بازرگاني باعث شد تا تعرفه ۶۰درصدي به ۲۵ در صد کاهش پيدا کند .
وي افزود : گفته هاي برخي صاحب نظران مبني بر کاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه براي حمايت از حقوق مصرف کنندگان در کشور است و مسوولان مي توانند از اين نظريه ها استفاده کنند .
۱۲۳/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا