برتري اپل در بازار گوشي هاي هوشمند موقتي است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت آمريکايي اپل در فصل تعطيلات در مقابل گوشي هاي پر قدرت ريم مانند بلک بري  9000 Bold و ۹۵۰۰ Storm از پاي درآمده و عقب خواهد نشست.گوشي ۹۵۰۰ Storm سريعترين جستجوگر وب را در بازار گوشي هاي هوشمند دارد و مي تواند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت آمريکايي اپل در فصل تعطيلات در مقابل گوشي هاي پر قدرت ريم مانند بلک بري  9000 Bold و ۹۵۰۰ Storm از پاي درآمده و عقب خواهد نشست.
گوشي ۹۵۰۰ Storm سريعترين جستجوگر وب را در بازار گوشي هاي هوشمند دارد و مي تواند به راحتي جايگاه دوم را براي ريم از اپل باز پس گيرد.
 شرکت اپل با فروش بالاي گوشي آيفون در فصل سوم و سبقت گرفت از ريم ، جايگاه دوم را در بازار گوشي هاي هوشمند به خود اختصاص داد.
شرکت اپل ۳/۱۷ درصد سهم بازار جهاني گوشي هاي هوشمند را به خود اختصاص داد و ريم را با ۲/۱۵ درصد سهام گوشي هاي هوشمند پشت سر گذاشت.
ارايه تلفن همراه آيفون از ماه جولاي و وارد شدن اين گوشي به بيشتر کشورها و بازارهاي مهم در سراسر جهان عامل موفقيت اپل و قرار گرفتن آن در جايگاه دوم بازار گوشي هاي هوشمند بوده است.
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا