اي تي اند تي شرکت Centennial را ۹۴۴ميليون دلار خريد

ببه گزارش گرو.ه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبتيل”، پس از تاييد خريداري  Alltel توسط وريزون از طرف FCC و نزديک شدن وريزون به جايگاه اول اپراتورهاي آمريکا از نظر تعداد کاربران، شرکت AT&T نيز Centennial را خريد تا بتواند فاصله خود را با شرکت رقيب کاهش دهد. اي تي اند تي …

ببه گزارش گرو.ه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبتيل”، پس از تاييد خريداري  Alltel توسط وريزون از طرف FCC و نزديک شدن وريزون به جايگاه اول اپراتورهاي آمريکا از نظر تعداد کاربران، شرکت AT&T نيز Centennial را خريد تا بتواند فاصله خود را با شرکت رقيب کاهش دهد.
اي تي اند تي با خريداري سهام  Centennial شمار کاربران خود را به  9/74 ميليون نفر رساند.
در حال حاضر وريزون با ۸/۷۰ ميليون کاربر در جايگاه دوم اپراتورهاي آمريکا قرار دارد اما بزودي با به پايان رسيدن مراحل قانوني قرارداد اين شرکت با  Alltel، ۱۳ ميليون کاربر به تعداد مشترکين آن افزوده مي شود  و تعداد کاربران وريزون به بيش از ۸۳ ميليون نفر مي رسد. اين شرکت با پشت سرگذاشتن AT&T بزرگ ترين اپراتور آمريکا از نظر تعداد کاربران خواهد شد.
بستن قرارداد با Centennial علاوه بر افزايش تعداد کاربران AT&T، پوشش دهي شبکه اين شرکت را براي مناطق روستايي در غرب و جنوب شرقي آمريکا افزايش مي دهد.
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا