وزارت اقتصاد و دارايي مي تواند در نحوه توليد گوشي تلفن همراه نظارت کند

” محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب افزود : شرکت مستمر و فعال اين دفتر در جلسات کارشناسي و کميسيون هاي تخصصي مرتبط با مسايل سياست گذاري توليد گوشي تلفن همراه بطور حتم براي اين صنعت نوپا مفيد واقع مي شود .وي گفت : تحقيقات پيرامون تحولات …

” محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب افزود : شرکت مستمر و فعال اين دفتر در جلسات کارشناسي و کميسيون هاي تخصصي مرتبط با مسايل سياست گذاري توليد گوشي تلفن همراه بطور حتم براي اين صنعت نوپا مفيد واقع مي شود .
وي گفت : تحقيقات پيرامون تحولات تکنولوژي در جهان، نقش تکنولوژي در توسعه اقتصادي کشور و امکان کاربرد تکنولوژيهاي مناسب در ايران بخصوص در زمينه توليد اين کالاي پرمصرف بسيار تاثير گذار خواهد بود .
وي با اشاره به اين که براي شناخت مشکلات صنعت گوشي تلفن همراه مي توان با در نظر گرفتن امکانات بالقوه توليد نيازهاي جامعه را برطرف کرد ، اظهار داشت : هماهنگي و نظارت بر مطالعات و بررسي هاي کارشناسي تا مرحله ارايه گزارش کارهاي نهايي نيز کاربرد دارد .
مدرس دانشگاه پيام نور تصريح کرد : وزارت خانه هاي بازرگاني  و صنايع و معادن نيز از جمله نهاد هايي هستند که با همکاري با وزارت اقتصاد و دارايي مي توانند يک مثلث سه ضلعي قدرتمند در توليد گوشي تلفن همراه تشکيل دهند .
۱۲۳/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا