بازديد از تله کام نهم رايگان است

به گزارش خبرنگار موبنا مدعوين و بازديدکنندگان از تله کام نهم مي توانند به صورت رايگان از اين نمايشگاه ديدن کنند.در تله کام امسال که از دوم تا پنجم آذرماه جاري در محل نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار مي شود، بيش از ۴۰ شرکت خارجي و ۱۰۰ شرکت داخلي در فضايي بالغ بر ۱۵ هزار …

به گزارش خبرنگار موبنا مدعوين و بازديدکنندگان از تله کام نهم مي توانند به صورت رايگان از اين نمايشگاه ديدن کنند.
در تله کام امسال که از دوم تا پنجم آذرماه جاري در محل نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار مي شود، بيش از ۴۰ شرکت خارجي و ۱۰۰ شرکت داخلي در فضايي بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع و در پنج سالن آخرين دستاوردها و تکنولوژي هاي نوين صنعت مخابرات را عرضه خواهند کرد.
ستاد برگزاري نمايشگاه تله کام با به روز کردن وب سايت اختصاصي، اطلاع رساني در نشريات تخصصي صنعت مخابرات و نشريات تخصصي اقتصادي ، بيلبوردها و پوسترهاي سطح شهر برپايي اين رويداد مهم را اعلام عمومي کرده است.
هشت دوره متوالي از نمايشگاه تله کام به عنوان بزرگترين رويداد و گردهمايي در بخش مخابرات و ارتباطات کشور ، به صورت بين المللي و با حضور ارگان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي مطرح کشورمان تاکنون برگزار شده است.
تله کام نهم توسط شرکت پالارسامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ايران و با همکاري شرکت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود.
۱۲۸/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا