بهره برداري از ۲۸ دفتر ICT روستايي، در هفته ۲۷

 به گزارش موبنا به نقل از  روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي و اصفهان از جمله استانهايي هستند که اين دفاتر را در روستاهاي خود مورد بهره برداري قرار داده‌اند.در اين ميان استان خراسان رضوي با بهره برداري از دفاترICT در ۲۴ روستا در هفته بيست و هفتم، بيشترين …

 به گزارش موبنا به نقل از  روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي و اصفهان از جمله استانهايي هستند که اين دفاتر را در روستاهاي خود مورد بهره برداري قرار داده‌اند.
در اين ميان استان خراسان رضوي با بهره برداري از دفاترICT در ۲۴ روستا در هفته بيست و هفتم، بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص داده است.
روستاهاي خور، کاسف، حسن‌آباد، جلال‌آباد، برجک، کلاته نو، ابراهيم‌آباد، مظفر‌آباد، سيف‌آباد در استان خراسان رضوي از جمله روستاهايي هستند که دفاتر ICT روستايي در آن ها به بهره برداري رسيده است.
از ديگر روستاهايي که اين دفاتر در آن ها به بهره برداري رسيده ميتوان به، روستايي قلعه قدم، گرموک و مهرگرد شهرستان سميرم استان اصفهان اشاره کرد.
بر اساس اين گزارش، طي اين مدت ۱۴ سايت تلفن همراه روستايي در استان هاي خراسان رضوي و کرمانشاه و اصفهان نيز نصب و مورد بهره برداري قرار گرفت که از جمله اين روستاها مي توان به روستاهاي داربيد منصوري (اسلام‌آباد غرب)، اسلام‌آباد سفلي، دهلق (صحنه) و روبيان بزرگ از توابع استان کرمانشاه اشاره کرد.
بهره‌برداري از ۹ پروژه BTS تلفن همرا در استان‌اصفهان نيز از ديگر پروژه‌هاي مخابراتي اجرا شده در هفته ۲۷ است.
۱۱۷/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا