موزه اي براي همه فصول

 در اين موزه از ابتدايي ترين انواع تلگرافهاي اوليه تا تجهيزات مدرن روز که با عرصه مخابرات مرتبط هستند، در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفته است.   تاملي در اين زمينه، انسان را به صرافت وجود موزه تلفن همراه مي اندازد. موزه اي که همه فراز و نشيب ها و تطورات مربوطه را به نمايش …

 در اين موزه از ابتدايي ترين انواع تلگرافهاي اوليه تا تجهيزات مدرن روز که با عرصه مخابرات مرتبط هستند، در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفته است.
   تاملي در اين زمينه، انسان را به صرافت وجود موزه تلفن همراه مي اندازد. موزه اي که همه فراز و نشيب ها و تطورات مربوطه را به نمايش بگذارد و از هيچکدام از لحظات اين طفل ۱۴ ساله غفلت نکند.  در اين موزه رويايي، دامنه رويا و خيال به مجموعه اي دلفريب و چشم انداز مي رسد که فرآيند ورود تلفن همراه و ملحقات و ملزمات آن را از آغاز تا زمان حاضر در غرفه هاي مجزا و مخصوص با شرح حال کافي تشريح کرده است و تحسين و اعجاب بازديدکنندگان را از اين ابتکار بديع برانگيخته است.
   ترديدي نيست که از ديدگاه بخش عظيمي از مشترکان تلفن همراه و علاقه مندان به اين حوزه، بازديد و الگوبرداري از چنين موزه اي، مضمون کافي و الهام مناسب را براي حرکت به سوي کسب دستاوردهاي بهتر تهيه مي کند و فراهم مي آورد. وجود مرجعي که فرآيند ورود، توسعه و هويت يابي تلفن همراه را از آغاز تا زمان حاضر بررسي کرده باشد، صرفا يک نياز فانتزي نيست که بازديد کنندگان را سرگرم و اوقات فراغت آنان را پر کند، بلکه مرکزي براي مطالعه بهترو تجربه اندوزي بيشتر شکل خواهد گرفت که خيلي زود جاي خود را باز مي کند و محل رجوع مراجعان بي شمار خواهد شد.
۱۶۲/۱۶/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا