رويکرد کاربران اروپايي به پيام هاي تبليغاتي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اسلش فون”، بيشتر کاربران اروپايي، خصوصا زنان خانه دار به دريافت پيام هاي تبليغاتي در مورد جديد ترين محصولات غذايي تمايل زيادي دارند.بررسي هاي انجام شده  حاکي از آن است که از آگوست (مرداد) ۲۰۰۷ تا کنون ۵۳ درصد کاربران تلفن همراه در اروپا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اسلش فون”، بيشتر کاربران اروپايي، خصوصا زنان خانه دار به دريافت پيام هاي تبليغاتي در مورد جديد ترين محصولات غذايي تمايل زيادي دارند.
بررسي هاي انجام شده  حاکي از آن است که از آگوست (مرداد) ۲۰۰۷ تا کنون ۵۳ درصد کاربران تلفن همراه در اروپا به دريافت پيام هاي کوتاه تبليغاتي درباره مواد غذايي  تمايل نشان داده اند.
تبليغات جديد ترين مد هاي روز لباس نيز طرفدار زيادي در بين کاربران اروپايي دارد؛ به طوريکه ۳۸ درصد کاربران به دريافت اين پيامک ها تمايل نشان داده اند.
۳۷ درصد کاربران نيز تبليغات رستوران هاي جديد را پذيرا بوده اند.
با اين حال تعدادکل کاربراني که به دريافت پيام هاي تبليغاتي تمايل نشان مي دهند نسبت به سال گذشته کاهش يافته و از ۱۱۲ ميليون در آگوست ۲۰۰۷ ميلادي به ۱۱۰ ميليون در آگوست(مرداد)  2008 رسيده است.
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا