بودن يا نبودن

  از يک طرف مقام شرکت مخابرات ايران پيش بيني کرد که سرويس GPRS همراه اول براي مشترکان تهراني تا پايان سالجاري راه اندازي شود اما در همين حال مسوول بلندپايه شرکت ارتباطات سيار خبر داد که اين سرويس از روز يکشنبه (فردا) به مشترکان ارايه مي شود.   در واقع پيش از اين هم وزير …

  از يک طرف مقام شرکت مخابرات ايران پيش بيني کرد که سرويس GPRS همراه اول براي مشترکان تهراني تا پايان سالجاري راه اندازي شود اما در همين حال مسوول بلندپايه شرکت ارتباطات سيار خبر داد که اين سرويس از روز يکشنبه (فردا) به مشترکان ارايه مي شود.
   در واقع پيش از اين هم وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از آمادگي براي ارايه اين سرويس خبر داده و گفته بود که با تمهيدات درنظر گرفته شده، سيستم GPRS در تهران آماده اجرا است.
   وزير در عين حال مژده داده بود که همه مشکلات فني برطرف شده و مشکلي در اين رابطه وجود ندارد و اين سيستم بطور آزمايشي واگذار شده و در حال اجرا است. محمد سليماني گفته بود که بعد از شروع به کار اين سيستم، ساير استانها نيز وارد شبکه مي شوند و اميد مي رود تا پايان امسال همه شهرها تحت پوشش قرار بگيرند.
   اظهارات مدير عامل شرکت مخابرات هم از ادامه سريال ارايه GPRS حکايت داشت و اينکه گفته بود، نصب تجهيزات GPRS در شبکه همراه اول، اکنون در مرحله تطبيق لينک تجهيزات با شبکه فعلي است و تجهيزات خريداري شده اين سرويس بايد با تجهيزات فعلي شبکه سازگار باشد و استانداردها در آن رعايت گردد و سرانجام اينکه برنامه زمانبندي شده ارايه سرويس مذکور توسط همراه اول بزودي اعلام مي گردد.
  پس بنابراين اعلام شرکت ارتباطات سيار مبني بر راه اندازي اين سرويس آن هم در اين تاريخ، هم جاي شگفتي و هم جاي خرسندي دارد. شگفتي از بابت ناهمخواني دو مجموعه مرتبط با اين سرويس که در مورد تاريخ راه اندازي آن، ناهماهنگ هستند و خرسندي از بابت اينکه تا فردا ما هم جزو کاربران اين سرويس باارزش هستيم. چنانچه پيشگويي ها به حقيقت بپيوندند، همه وجه و وجوه و جوانب سرويس جديد آشکار مي شود.
۱۶/۱۶۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا