مازندران بالاترین ضریب نفوذ مخابرات را دارد

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه استان مازندران از ضریب نفوذ بالایی برخوردار است گفت: هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار شماره به متقاضیان واگذار شد که از این تعداد، ۷۵۰ هزار شماره دائمی و یک میلیون و ۶۵۰ هزار شماره اعتباری با ضریب نفوذ بالای ۷۵ …

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه استان مازندران از ضریب نفوذ بالایی برخوردار است گفت: هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار شماره به متقاضیان واگذار شد که از این تعداد، ۷۵۰ هزار شماره دائمی و یک میلیون و ۶۵۰ هزار شماره اعتباری با ضریب نفوذ بالای ۷۵ درصد بوده که بالاترین نفوذ را در کشور داراست.
وی اظهار داشت: هر جای این استان کسی تقاضای تلفن کند بستر این شرکت آماده مهیا کردن آن است.
موسوی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت به مردم واگذار شده است و۳۴۷ هزار پورت دیتا از ۵۱۸ هزار پورت منصوبه در سطح استان به مردم واگذار شده است.
وی اظهار داشت: طی ماههای اخیر و سالجاری در استان از اینترنت موبایل نسل سوم (۳G) استفاده شده و لذا در راستای توسعه سامانه های پیشرفته، استقرار نسل چهارم موبایل را طی ماههای آتی دردست اقدام داریم.
وی در زمینه دیتا موبایل نیز خاطرنشان کرد: در ایام نوروزی امسال مازندران استفاده مشترکین از اینترنت موبایل همراه اول به میزان ۱۰۰ درصد افزایش داشت به طوریکه در پیک ترافیک به ۲۶۰ گیگابایت رسیده ایم.
مدیرعامل مخابرات مازندران گفت: بکارگیری مناسب از اندیشه های نو و  بهره مندی از خلاقیت های نیروی انسانی مخابرات در اولویت برنامه ها ی این سازمان قرار دارد واز جمله شاخص ترین برنامههای خویشتن را مشتری مداری وحفظ منابع نیروی انسانی وحفظ منافع سهامداران عنوان نمود وامیدوار شد بتواند در این راستا گام موثری بردارد.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا