بحران مالي جهاني ، کاهش تعرفه تلفن همراه را ضروري مي سازد

” محمد فقيهي ” در گفت وگو با خبرنگار موبنا افزود : با توجه به افزايش قيمت دلار در بازار هاي بين المللي که منجر به افزايش قيمت کالاها شده است براي اين که قيمت کالا هاي وارداتي با افزايش روبرو نشود بايد تعرفه را کاهش داد .معاون سابق بازرگاني خارجي استان تهران اظهار داشت …

” محمد فقيهي ” در گفت وگو با خبرنگار موبنا افزود : با توجه به افزايش قيمت دلار در بازار هاي بين المللي که منجر به افزايش قيمت کالاها شده است براي اين که قيمت کالا هاي وارداتي با افزايش روبرو نشود بايد تعرفه را کاهش داد .
معاون سابق بازرگاني خارجي استان تهران اظهار داشت : جلسات کميسيون ماده يک مستقر در سازمان توسعه و تجارت ايران بايد هرچه سريع تر براي کاهش تعرفه اين کالاي پر مصرف برگزار شود زيرا درصورت واگذاري سيم کارت هاي جديد نياز به گوشي تلفن همراه بيشتر خواهد شد .
اين کارشناس اقتصادي گفت : صحبت هاي رييس مرکز توسعه و تجارت مبني بر کاهش قيمت کالا هاي وارداتي نيز تنها با کاهش تعرفه محقق خواهد شد و در غير اين صورت شکست سنگين اقتصادي در اين عرصه بوقوع مي پيوندد .
وي اضافه کرد : بحران اقتصادي امروزه کشور ها اسياي شرقي را به کلي فلج کرده است و در صورتي که مسوولان راه حل مناسبي را پبدا نکنند وضعيت بسياري از بخش هاي اقتصادي در هاله اي از ابهام قرار مي گيرد .
معاون سابق بازرگاني خارجي سازمان بازرگاني استان تهران گفت که به اتقاد او ”  تعرفه ۲۵ درصدي تنها مانع رفاه مصرف کنندگان در کشور مي شود و اين با شعار عدالت محوري که رييس جمهوري در ابتداي فعاليت کاري خود عنوان کرده بود ، مطابقت ندارد .”
۱۲۳/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا