راه‌اندازي GPRS در سراسر كشور تا پايان امسال

محمد سليماني – وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب اظهار كرد: با تمهيدات در نظر گرفته شده سيستم GPRS آماده‌ي اجرا در تهران است.وي افزود: همه مشكلات فني برطرف شده و مشكلي در اين رابطه وجود ندارد و اين سيستم به‌طور آزمايشي …

محمد سليماني – وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب اظهار كرد: با تمهيدات در نظر گرفته شده سيستم GPRS آماده‌ي اجرا در تهران است.
وي افزود: همه مشكلات فني برطرف شده و مشكلي در اين رابطه وجود ندارد و اين سيستم به‌طور آزمايشي واگذار شده و در حال اجرا است؛ قرار بوده مجوزهاي لازم از ساير دستگاه‌ها گرفته شده و خدمات به مردم ارايه شوند.
سليماني ادامه داد: بعد از شروع به كار اين سيستم ساير استان‌ها نيز وارد شبكه مي‌شوند و اميد مي‌رود تا پايان امسال تمام شهرها تحت پوشش قرار بگيرند.
وي درباره‌ي افزايش هزينه‌ي مکالمات تلفن ثابت وهمراه تصريح كرد: اين موضوع به هيچ وجه صحت نداشته و اگر كسي درجايي سراغ داريد که آن را مطرح كرده معرفي كنيد تا با او برخورد كنيم.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات درباره‌ي افزايش پهناي باند اينترنت گفت: افزايش پهناي باند بايد تقاضا داشته باشد وهر كسي كه تقاضا داده و برطرف نشده با روابط عمومي و يا بازرسي وزارتخانه تماس بگيرد تا مشكل وي رسيدگي شود؛ در اين‌باره هيچ مشكلي وجود نداشته و در زمان كوتاهي نياز متقاضيان پاسخ داده مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا