چند خبر از اپراتورهاي تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت بست باي که بزرگ ترين فروشنده لوازم الکترونيکي در آمريکا و کانادا است و ۱۷ درصد سهام بازار لوازم جانبي آمريکا را در دست دارد از فروش انحصاري Jawbone در فصل تعطيلات کريسمس خبر داد.اين وسيله جانبي از قابليت هاي خوبي مانند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت بست باي که بزرگ ترين فروشنده لوازم الکترونيکي در آمريکا و کانادا است و ۱۷ درصد سهام بازار لوازم جانبي آمريکا را در دست دارد از فروش انحصاري Jawbone در فصل تعطيلات کريسمس خبر داد.
اين وسيله جانبي از قابليت هاي خوبي مانند وضوح فوق العاده صدا در هنگام مکالمه و حذف صداهاي اضافي محيطي برخوردار است.
*****
” ارول ميلر” معاون  کابل اند وايرلس جاماييکا (C&WJ )گفت: اريکسون با امضاي يک قرارداد ۳۰ ميليون دلاري با C&WJ مسووليت پشتيباني از شبکه g3 اين شرکت را بر عهده گرفت.
وي افزود: : در قرار داد ۴۰ميليون دلاري ديگري، نوکيا زيمنس نيز در سال گذشته مسووليت توليد شبکه بي سيم نسل آينده را بر عهده گرفت.
وي در ادامه افزود:شرکت در نظر دارد نام برند خود را از کابل اند وايرلس به “ليم”تغيير دهد و توانست در اين فصل تعداد کابران خود را به ۶۵۷ هزار نفر برساند.
*****
شرکت آمريکايي AT&T به طور رسمي گوشي تلفن همراه نوکيا ۲۶۰۰ را به صورت قراردادي به کاربران آمريکا ارايه کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين گوشي نوکيا مجهز به نمايشگر ۱۲۸×۱۲۸ پيکسلي، بلوتوث، دوربين VGA و بلندگو است.
از نظر برنامه هاي کاربردي از پيش نصب شده اين تلفن همراه علاوه بر تقويم، ساعت زنگ دار و ماشين حساب، مجهز به سيستم پيام فوري و ايميل است.
۲۶۰۰ با ابعاد ۷۹/۰× ۸۴/۱× ۲۱/۴ اينچ و وزن ۱۷/۳ اونس به صورت قراردادي با زمان ۲ ساله با هر دو رنگ قرمز و مشکي توسط AT&T به بازار ارايه شد.
*****
 بل ،اپراتور کانادايي از کاهش ۳۴ درصدي سود خود در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي خبر داد و اعلام کرد : ب اين ميزان کاهش، سود شرکت در اين فصل ۳۴۹ميليون دلار برآورد شده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بل علت اين کاهش سود را تجديد نظر شرکت در هزينه ها به منظور خروج از بازار بورس اعلام کرد.
در ادامه اين گزارش آمده است درآمد عملياتي شرکت در اين فصل به دليل افزايش درآمد در بخش هاي بي سيم،ويديو،داده با ۱.۸ درصد رشد به دو ميليارد و ۹۰۰ميليون دلار رسيده است.
بر اساس اين گزارش اين اپراتور در اين فصل  113 هزار نفر به کاربران دايمي خود افزوده است که اين ميزان ۴۹ درصد بيش از سال گذشته است.
به گفته يک مقام آگاه مجموع کل کاربراني که در اين فصل به اين اپراتور اضافه شده ، ۱۱۷ هزار نفر است.
اين شرکت در فصل سوم امسال  566 ميليون دلار کانادا سرمايه گذاري کرده است که ۱.۲ درصد کمتر از فصل سوم ۲۰۰۷ است.
*****


شرکت آمريکايي موتورولا از هفت پلتفورم مختلف براي مدل هاي متفاوت گوشي هاي تلفن همراه خود استفاده مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن،اين شرکت در صدد است که در آينده روي گوشي هاي هوشمند متمرکز شود و از سيستم عامل ويندوز موبايل استفاده کند و در ساخت گوشي هاي ساده و ارزان قيمت خود از سيستم داخلي توسعه يافته P2K بهره ببرد.
موتورولا يکي از اعضاي اصلي و  پايه گذار  سيستم عامل سيمبيان به حساب مي آيد.
شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ در آمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
۱۳۴/۱۱۲/۱۳۵/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا