سرويس FlipFonts براي تغيير فونت موبايل ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلگراف”، کاربران وودافون مي توانند از بين ۱۰ فونت که قيمت آنها از ۹۹/۱ پوند آغاز مي شود، حق انتخاب داشته باشند.اين سرويس توسط شرکت ” Monotype Imaging” براي کاربران وودافون به بازار عرضه شده است و آنان   با استفاده از اين سرويس به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلگراف”، کاربران وودافون مي توانند از بين ۱۰ فونت که قيمت آنها از ۹۹/۱ پوند آغاز مي شود، حق انتخاب داشته باشند.
اين سرويس توسط شرکت ” Monotype Imaging” براي کاربران وودافون به بازار عرضه شده است و آنان   با استفاده از اين سرويس به گوشي خود تنوع ببخشند.
سرويس هايي مانند زنگ موبايل، تم و تصاوير زمينه براي منتوع کردن تلفن همراه در بين کاربران طرفدار زيادي دارد.
شرکت تحقيقاتي “اينفورما” پيش بيني کرده است که درآمد اين سرويس ها در بريتانيا تا پايان سال جاري ميلادي به ۲۰۰ ميليارد دلار برسد.
شرکت وودافون که در سال ۱۹۸۴ تاسيس شده و شرکت تابعه  Racal Electronics بوده است.
پس از سه سال اين شرکت به طور کامل از  Racal Electronics جدا شد و صورت يک شرکت مستقل درآمده و نام خود را نيز به وودافون تغيير داد.
اين شرکت که به يکي از بزرگ ترين اپراتورهاي تلفن همراه در جهان تبديل شده ، سرويس هاي خود را در اروپا، خاورميانه، آفريقا، آسيا پاسيفيک و آمريکا گسترش داده است.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۰ ميليارد دلار بوده و در فصل اول سال جاري تعداد کاربران وودافون ۴۰ درصد افزايش يافته است.
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا